  • 21. Data: 2010-01-18 13:05:51
    Temat: Re: Telewizory LED. Warto kupić ?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.01.2010 pawell32 <p...@n...pl> napisał/a:

    > nie znam, stoi we Wrocławiu w salonie sony.
    > poszukaj na ich stonie.

    Znaczy się nie znasz. Ok.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2010-01-18 17:18:43
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    shat pisze:
    > "dekoder" <w...@w...pl> wrote in message
    >
    > A mógłbym zapytać jak miał ten Antek na nazwisko ?

    a co może rozpoznajesz kogoś ?

  • 23. Data: 2010-01-18 20:10:04
    Od: "P" <...@n...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > Nie wiem czy dział jest dobry, bo tu bardziej o telewizji.
    > Ale może ktoś się z tym zna.
    > Chcę kupić nowy płaski telewizor. Sprzedawca mnie przekonał do LED,
    > i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki. Powiedział że lcd i plazma
    > już przestają być produkowane. Dzisiaj ktoś na stronie laki podał tego
    > linka
    >
    > http://tvguru.pl/podstawy/telewizory-led-przeczytaj-
    jakie-wady-ma-nowa-techn
    > ologia/
    >
    > I teraz mam dylemat, czy warto płacić 2x więcej za LED. Jeśli LCD lub
    > Plazma
    > jest podobna, to może w sklepie chcą mnie naciągnąć ?
    >
    > Janusz

    nic nie czytałeś co napisali przedpiścy.

    NIEMA telewizorów LED.

    Tzn są chyba 2 modele, sony i LG. Jeden 11" a drugi chyba cos koło 19 czy
    20" ale w sprzedaży nikt ich nei widział.
    Ceny są w okolicach 30 tysięcy złotych za ten mniejszy.

    Nadal chcesz go kupic?

  • 24. Data: 2010-01-18 20:20:18
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    > 20" ale w sprzedaży nikt ich nei widział.
    > Ceny są w okolicach 30 tysięcy złotych za ten mniejszy.

    kolega tylko niepoprawnie zacytowal watek autora (wina

    c.

  • 25. Data: 2010-01-18 20:41:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 21:10:04 +0100, P napisał(a):

    > NIEMA telewizorów LED.

    Nie ma - jak już.
    Oprócz tego są - nawet 200 cali...
    http://www.supplierlist.com/photo_images/83689/Outdo
    or_Full_Color_LED_Display_Screen.jpg

    > Tzn są chyba 2 modele, sony i LG. Jeden 11" a drugi chyba cos koło 19 czy
    > 20" ale w sprzedaży nikt ich nei widział.
    > Ceny są w okolicach 30 tysięcy złotych za ten mniejszy.

    Jest dosyć duży wysyp modeli prezentacyjnych, więc być może konkurencja
    wreszcie wymusi rozpoczęcie produkcji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-01-18 21:02:45
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > No to dostałeś wiele konkretnych odpowiedzi .
    > Ja kupiłem w połowie grudnia Sony Bravia coś tam .
    > Po kilku dniach okazało się , że mu przybywa czarnych
    > kropek pod nazwą "bad piksele " . Zgłosiłem reklamacje
    > i oddałem Sony , a wzięłem Sharp LC40LE700E
    > I ja i moja żona stwierdzamy , że Sharp ma ładniejszy
    > obraz od Sonego / Oglądam albo mpeg4 albo "n"
    > poprzez złącze hdmi /.
    > /Sony kosztował chyba 4600 , a Sharp 4700 /
    > Zbyszek
    >
    >Dla wyjaśnienia : ten Sharp to właśnie tzw. LED
    czyli podświetlany diodami LED .Ja twierdzę , że
    ma naprawdę ładny obraz . A podstawowa jego
    zaleta to wielokrotnie większa trwałość podświetlenia
    no i zużycie prądu w/g instrukcji max 81 W !!!
    Zobacz ile prądu zjadają plazmy .

    Twój wybór możesz kupić LG za 1900 zł
    lub tzw. "LED" za 4700 zł

  • 27. Data: 2010-01-18 23:13:39
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]
    > ma naprawdę ładny obraz . A podstawowa jego
    > zaleta to wielokrotnie większa trwałość podświetlenia
    > no i zużycie prądu w/g instrukcji max 81 W !!!

    Ładny obraz to pojęcie względne, obraz w TV ma
    być prawidziwy, czyli taki jaki autor obrazu
    chciał nam pokazać, jeżeli będzie leciał
    Czterej Pancerni i Pies w wersji BW to ma
    być BW i kropka :-)

    Jeżeli zamiast 150W TV będzie żarł jedynie 81W
    to oszczędność z tego powodu to ok. 400 zł
    przez cały żywot tego TV.
    Wybacz ale jeżeli kogoś stać na TV za 5 patyków
    to chyba te 400 zł przeboleje?

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 28. Data: 2010-01-19 06:03:58
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    > no i zużycie prądu w/g instrukcji max 81 W !!!
    > Zobacz ile prądu zjadają plazmy .
    >
    > Twój wybór możesz kupić LG za 1900 zł
    > lub tzw. "LED" za 4700 zł

    pobór prądu 81W przy 8 godzinach dziennego oglądania daje nam 111,75 zł.
    na rok, przy 250W to już 344,92 zł. na rok
    różnica to 233,17 zł rocznie
    skoro różnica w cenie TV wynosi 2800zł. (4700-1900) to potrzeba nam aż
    12 lat na zwrot nadpłaconej kwoty-pytam więc gdzie tu jest oszczędność ?

    pozostaje jeszcze kolejny dylemat ... czy będę oglądał ten sam TV przez
    12 lat
    dekoder

  • 29. Data: 2010-01-19 09:13:50
    Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ludzie ! przestańcie się czepiać !
    Jeden jeździ Fiatem 126p a drugi Lexusem bo tak lubi .
    Jeden lubi oglądać LG czy Samsunga a inny Sony lub Sharpa .
    Znam takich co wybierają tylko Bang Olufsen.
    Zbyszek

  • 30. Data: 2010-01-19 11:15:40
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    zbyszek9 pisze:
> [...]
    > Jeden lubi oglądać LG czy Samsunga a inny Sony lub Sharpa .
    > Znam takich co wybierają tylko Bang Olufsen.

    nikt się nie czepia ale skoro sam piszesz o oszczędności

    > no i zużycie prądu w/g instrukcji max 81 W !!!
    > Zobacz ile prądu zjadają plazmy .
    >
    > Twój wybór możesz kupić LG za 1900 zł
    > lub tzw. "LED" za 4700 zł

    a oszczędność jest pozorna i względna - kupisz "olufsena" to popsuje się
    dziesięć razy i wiesz kiedy ? no właśnie .... jak skończy się gwarancja.

    ani cena ani pobór prądu nie mają nic do rzeczy przy kupowaniu tv -
    każdy rozważy swoje możliwości i kupi coś co jest w jego zasięgu finansowym
    można rozwżac jeszcze tysiąc innych argumentów ... bez sensu i uzależnia
    stając się paranoiczne
    sens jest taki: kupuję, włączam, jestem happy !
    powodzenia