  • 21. Data: 2012-07-19 10:50:09
    Temat: Re: Telewizor z ipla
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jul 18, 3:49 pm, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    > Nie wiem, nie mam.

    hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
    podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
    ciekawe ile to warte w praktyce?

  • 22. Data: 2012-07-19 14:10:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.07.2012 10:50, Yerine Ictimai wrote:
    > hmm, mój telewizor choć nowy nie ma ipli lecz przymierzam się do
    > podpisania umowy z Polsatem a tam w ich dekoderach jest ponoć ipla,
    > ciekawe ile to warte w praktyce?

    1. jak można kupić nowy tv i nie mieć dostępnych usług typu ipla itp.?
    2. chcesz podpisać umowe z polsatem i dostać ten syf w zamian za umowe??

    jak nie masz w tv, to kup np. odtwarzacz BDz netem i tam będziesz miał
    i to 100% lepsze i bez haraczu.
    lub inny odtwarzacz sieciowy.

    --
    pozdrawiam. pawell32