  • Data: 2013-06-02 02:51:18
    Temat: Re: Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "$heikh el $hah" 51aa7097$0$1246$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście machnąłem literówkę. Netbooka sam bym nie kupił. Chodziło mi o małego
    notebooka. Takiego do 14". Darmowego
    > oprogramowania jest masa.
    > Z audio & video używam np. foobara2000 i VLC media playera.

    Literówka nic nie zmienia. Na smartfonie bez trudu ;) odtwarzam wszelkie
    znane mi (z netu i spoza netu) filmy. Bez trudu z przymrużeniem oka -- bo
    smartfon jest za słaby sprzętowo na wyświetlanie filmów w zbyt dużej
    rozdzielczości, ale szybszy tablet (dwurdzeniowy czy czterordzeniowy)
    z szybszym CPU (i GPU także znacząco szybszym?) obsłuży chyba bez trudu
    każdy możliwy film.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'