  • Data: 2015-02-19 18:24:03
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL
    > Boszzzzz co za bzdury

    >Ty jak krowa co nigdy nie zmienia zdania. Nie mój problem że sam nie możesz
    >stworzyć żadnego >własnego scenariusza. Co więcej nie jesteś w stanie
    >ocenić merytorycznie innego i wykazać w nim >błędów. Dla ciebie istnieją
    >tylko proste rozwiązania z gazety wybiórczej albo polityki. Ruski zły bo
    >ktoś >napisał i tobie to pasuje. A to że na podstawie własnego życia nie
    >jesteś w stanie stwierdzić dlaczego zły >w niczym ci nie przeszkadza. To że
> [...]

    "Stworzyc zadnego wlasnego scenariusza". Boszzzz... jesli chcesz to robic to
    zajmij sie lotem na Marsa :)
    Historie zostaw w spokoju bo nie masz o niej zielonego pojecia.
    Wyciaganie takich wnioskow jak twoje na podstawie znanych faktow
    historycznych niezbyt dobrze swiadczy o twoim zdrowiu, ale pisz dalej...:)