  • Data: 2009-10-15 10:28:36
    Temat: Re: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?"
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę o te statystyki.

    buahahaha :-D

    Właśnie przeglądam strony producentów sprzętu TV i z tych co przejrzałem
    to każdy nowy współcześnie produkowany odbiornik z MPEG-4 posiada tuner
    DVB-C. Sprawdzałem wyrywkowo i pewnie sporo pominąłem ale zapewne ty
    twierdząc, że większość odbiorników z MPEG-4 nie ma tunera DVB-C takie
    statystyki posiadasz więc poproszę o nie [rotfl]

    Jakiś mały 19" Samsung

    http://img97.imageshack.us/img97/9490/samsungk.jpg

    Jakiś 32" Panasonic

    http://img517.imageshack.us/img517/2089/panasonic.jp