  • Data: 2010-06-15 10:05:24
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c174b77$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...

    > Taaa, to Twoje htpc to z tego co pamietam była niezła jazda pod górke,
    > przy tym spliter to pryszcz.

    Ale zakończona sukcesem i gwarantująca uniezależnienie się na przyszłość od
    wszelkich zmian systemowych generowanych wśród nadawców (z wyjątkiem
    parowania z dekoderem).
    Czyli krok w dokładnie odwrotnym kierunku niż splitter - do większej
    otwartości, zamiast zamykania się w kręgu urządzeń obsługiwanych przez dany
    typ splittera.