  • 81. Data: 2010-05-23 13:12:30
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ku2iv5pahso970mi84qn11gp70jo0flimo@4ax.com...

    > Masz na to jakieś wsparcie?

    Tak.
    Ilość kasy, którą C+ płaci za prawa do ligowej piłki w porównaniu do wpływów
    z abo.

    > Bo myślę że jednak się mylisz.

    A masz na to jakieś wsparcie?

  • 82. Data: 2010-05-23 15:20:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 15:12:30 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ilość kasy, którą C+ płaci za prawa do ligowej piłki w porównaniu do wpływów
    >z abo.

    Ciekawe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 83. Data: 2010-05-23 17:00:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0uhiv5hrl5oak620577bo7ao6ik7u49nm1@4ax.com...

    > Ciekawe.

    Ano właśnie.
    A gdyby to nie był taki kasowy towar, to by się konkurencja z ITI na czele o
    niego nie biła na grube setki milionów tylko za polską ligę.
    A że przegrały, to teraz ich marketing ściemnia, że nic się nie stało.

  • 84. Data: 2010-06-09 19:11:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości news:

    > I nie odpowiedziales na pytanie...Na jakim kanale w swojej cudownej,
    > najlepszej przeciez platformie jako Pan Najlepsza Porada tego forum i
    > fanatyk pilki obejrzysz RPA 2010 w HD..???...-;)))

    W TVP HD.
    W lepszej jakości niż Ty w N zapewne.
    Zadowolony? ;-)

  • 85. Data: 2010-06-10 08:01:59
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/9/2010 9:11 PM, Cavallino pisze:

    > W TVP HD.
    > W lepszej jakości niż Ty w N zapewne.
    > Zadowolony? ;-)

    Lecę zobaczyć kiedy mi z N-ki usunęli TVP HD!!! Nie to żeby mi na
    meczach zależało ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 86. Data: 2010-06-10 08:41:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > W TVP HD.
    > W lepszej jakości niż Ty w N zapewne.
    > Zadowolony? ;-)

    a jest już na C+?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 87. Data: 2010-06-10 08:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a jest już na C+?

    Tak.
    Od wczoraj.
    Do tego w pakiecie który załapie się na moją promocję, choć niestety trzeba
    kilka zł dopłacić do wcześniejszego.

  • 88. Data: 2010-06-10 10:22:53
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-10 10:59, Cavallino pisze:
> [...]
    > Do tego w pakiecie który załapie się na moją promocję, choć niestety
    > trzeba kilka zł dopłacić do wcześniejszego.

    W moim przypadku - miałem opcję 5xHD w promocji świątecznej - muszę dopłacić 8
    zł za tvpHD, BBCHD, FilmboxHD i NatGeo WildHD.

    Irek

  • 89. Data: 2010-06-10 10:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > W moim przypadku - miałem opcję 5xHD w promocji świątecznej - muszę
    > dopłacić 8 zł za tvpHD, BBCHD, FilmboxHD i NatGeo WildHD.

    Dokładnie tak samo mam (z wyjątkiem Filmbox HD - jego już mam), trzeba
    zmienić opcję 5xHD na HDMix.

  • 90. Data: 2010-06-10 10:33:24
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:

    > W TVP HD.
    > W lepszej jakości niż Ty w N zapewne.
    > Zadowolony? ;-)

    Och tak ty jako Pan najlepsza Porada masz zawsze najwyzsza jakosc za
    najnizsze pieniadze .....
    Naturalnie w N-ce TVP HD nie ma , a jesli jest to na pewno bedzie w
    gorszej jakosci glupku !