  • 51. Data: 2010-05-19 09:21:13
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    wiadomości news:ht0ae5$iq0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Pytasz ile wody do niego się zmieści? ;-)

    Nie mów że nie wiesz o co mi chodzi :)) Ile ma pamięci ten dysk :)

  • 52. Data: 2010-05-19 09:25:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ht0ae5$iq0$1@news.onet.pl...

    > Nie mów że nie wiesz o co mi chodzi :)) Ile ma pamięci ten dysk :)

    Jaki dysk?

  • 53. Data: 2010-05-19 09:35:53
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 11:25, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki dysk?
    Wystarczyło napisać, że dekoder jest PVR Ready, czyli kolega darek musi sobie
    sam zapewnić dysk USB do nagrywania.
    Irek

  • 54. Data: 2010-05-19 10:04:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Wystarczyło napisać, że dekoder jest PVR Ready, czyli kolega darek musi
    > sobie sam zapewnić dysk USB do nagrywania.

    Przecież w opisie który został zacytowany taka informacja jest.

  • 55. Data: 2010-05-19 11:18:15
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:

    > Uuuuu stary, bo podpadniesz co niektórym na tej grupie.
    > Takim co to TVN HD reklamowali tutaj jako bardzo ważny powód do wyboru
    > telewizji N.
    > ROTFL !!!!

    Musialbys najpierw miec TVN HD aby moc porownac roznice ze swoim TVN z
    C+....Ale owszem sa tez ludzie dla ktorych wszystko jest takie
    same.....Mundial w RPA tez bedziesz mial w C+ w takiej samej jakosci co
    ja na TVP HD.....W koncu i tu kolorowo i tu.....

  • 56. Data: 2010-05-19 11:21:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Musialbys najpierw miec TVN HD aby moc porownac roznice ze swoim TVN z
    > C+....

    Nie korzystam z TVN z C+?
    Czy coś jeszcze ciekawego masz do napisania?

  • 57. Data: 2010-05-19 11:37:59
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 18-05-2010 o 18:39:54 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Jak to co, ilość kanałów w HD wzrośnie.
    > Już byli w tym wątku tacy brandzlownicy, dla których to było jedyne
    > kryterium.

    Chyba nikt rozsądny nie liczy TVN HD i TVN+1 HD jako dwóch kanałów. Czy
    kanał +1 ma sens to temat na osobną dyskusję.
    A dlaczego nie wstawiono innego kanału HD do niższego pakietu? Bo za HD ma
    się płacić 40zł a nie 20.

    --
    SW3
    ----

  • 58. Data: 2010-05-19 11:45:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Musialbys najpierw miec TVN HD aby moc porownac roznice ze swoim TVN z

    Dla kogoś kto nie ogląda nie ma znaczenia czy to TVN, TVN HD czy nawet TVN
    3D. Wszędzie te same reklamy.

  • 59. Data: 2010-05-19 11:49:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Dla kogoś kto nie ogląda nie ma znaczenia czy to TVN, TVN HD czy nawet TVN
    > 3D. Wszędzie te same reklamy.

    No nie, oglądam.
    Jeden serial w tygodniu - Usta, Usta.
    W 16:9 zresztą (z dvb-t).
    Zdecydowanie powinienem w tym celu zakupić N. ;-)

  • 60. Data: 2010-05-19 11:59:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No nie, oglądam.
    > Jeden serial w tygodniu - Usta, Usta.
    > W 16:9 zresztą (z dvb-t).
    > Zdecydowanie powinienem w tym celu zakupić N. ;-)

    W rzeczy samej ;)