  • 41. Data: 2010-05-18 12:20:47
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 18-05-2010 o 07:20:49 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > najtańszy pakiet to 54 zł w którym jest dużo więcej,

    Dużo więcej jest tylko kanałów SD. Jeśli chodzi o HD to jest porównywalnie
    - za 54 nie ma Filmboxu HD, za to jest Eurosport 2 HD i FoxLife HD.
    Jednak jeśli doliczyć cenę dekodera i rozbić ją na 2 lata (bo tyle jest
    gwarancji na dekoder) to już TNK HD nie jest taka tania. No i
    najważniejsze - nie wiadomo ile te pakiety będą kosztować za parę
    miesięcy, a wtedy te wszystkie wyliczenia to sobie będzie można... i
    zostajemy z drogim dekoderem FTA combo.

    --
    SW3
    ----

  • 42. Data: 2010-05-18 15:27:14
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    Dnia 17-05-2010 o 11:19:44 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > cena zarówno sprzętu jak i pakietów dość wygórowana w stosunku do
    > zawartości

    No nie powiedział bym. Gdzie masz tyle kanałów HD za taką cenę? Gdzie masz
    jakiekolwiek kanały HD za taką cenę?

    --
    SW3
    ----
    "Trudniej jest nie dać rządzić sobą niż rządzić innymi."
    /Franciszek de La Rochefoucaul

    Co Ci z ilości kanałów HD jak ktos np. nie ogląda jakiś kanałów HD z powodu
    na tematyke kanału. Więc jak kogoś nie interesuje tematyka to z samego
    powodu ze jest w HD nie bedzie oglądać non stop tego kanału :)

  • 43. Data: 2010-05-18 16:09:32
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Zastanawia mnie jedno, po co wstawiają do pakietu domowego TVN HD +1 i TVN
    HD skoro to jest to samo. I jaki jest sens wstawiać TVN HD +1 co ten kanał
    ma wnieść. Zamiast niego mogli by dać inny w hd + dodać jeszcze z 2/3 w hd
    za tą cene bo tylko 2 TVN w hd w pakiecie domowym to nie jest kusząca
    propozycja :)

  • 44. Data: 2010-05-18 16:39:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawia mnie jedno, po co wstawiają do pakietu domowego TVN HD +1 i TVN
    > HD skoro to jest to samo. I jaki jest sens wstawiać TVN HD +1 co ten kanał
    > ma wnieść.

    Jak to co, ilość kanałów w HD wzrośnie.
    Już byli w tym wątku tacy brandzlownicy, dla których to było jedyne
    kryterium.

  • 45. Data: 2010-05-18 16:46:43
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    wiadomości news:hsufsr$s22$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to co, ilość kanałów w HD wzrośnie.
    > Już byli w tym wątku tacy brandzlownicy, dla których to było jedyne
    > kryterium.

    Dla mnie to nie kryterium a programy sie liczą. Tylko jaki jest sens TVN HD
    +1 czy bez HD skoro leci na nim to samo co na zwykłym tvn :) A w zamian dali
    by inny program w HD to jest ciekawsze rozwiązanie.
    Ciekawe czy wprowadzą kanały Discovery do oferty podstawowej ( chyba to jest
    pakiet domowy ) oraz AXN Crime i Sci / fi ? :)

  • 46. Data: 2010-05-18 16:53:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsufsr$s22$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie to nie kryterium

    Oczywiście, dla nikogo poważnego to nie jest kryterium.
    Ale oni liczą na tych niepoważnych i dają narzędzie marketoidom do ich
    ulubionego bełkotu, w stylu: "mamy 24 kanały HD".
    I nie ważne, że każdy z nich różni się od drugiego 1 godziną, bo tego już
    nie napiszą, ważne że marketingowy komunikat poszedł w świat.

    > Tylko jaki jest sens TVN HD +1 czy bez HD skoro leci na nim to samo co na
    > zwykłym tvn :)

    Uuuuu stary, bo podpadniesz co niektórym na tej grupie.
    Takim co to TVN HD reklamowali tutaj jako bardzo ważny powód do wyboru
    telewizji N.
    ROTFL !!!!

  • 47. Data: 2010-05-18 20:22:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.05.2010 18:09, Darek pisze:
    > Zamiast niego mogli by dać inny w hd

    najpierw trzeba mieć co dać

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 48. Data: 2010-05-18 21:30:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > najpierw trzeba mieć co dać

    Bardzo celne. ;-)

  • 49. Data: 2010-05-19 08:49:54
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Tak wogóle to jaką pojemnośc ma ten dekoder bo nie moge znaleść informacji
    na ten temat.

  • 50. Data: 2010-05-19 09:19:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak wogóle to jaką pojemnośc ma ten dekoder bo nie moge znaleść informacji
    > na ten temat.

    Pytasz ile wody do niego się zmieści? ;-)