  • 31. Data: 2010-05-18 09:01:24
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hstbsr$gjo$1@news.onet.pl...
> [...]
    -od-17-maja.html

    > dekoder nie łyknie bo to tylko conax, a karty pewnie też nie włoży
    > do innego dekodera - nie widzę w ofercie samych kart.

    Czyli pytanie o parowanie pozostaje aktualne.
    Jeśli występuje, to ta oferta z atrakcyjnej staje się ofertą do niczego.

  • 32. Data: 2010-05-18 09:18:39
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli pytanie o parowanie pozostaje aktualne.
    > Jeśli występuje, to ta oferta z atrakcyjnej staje się ofertą do niczego.

    Bedą parowane, a dane nagrywane na HDD widoczne tylko z poziomu dekodera i
    tylko dekodera na ktorym będą nagrywane.

  • 33. Data: 2010-05-18 09:24:13
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > w powitalnym nie ma hd i nie ma np tvn24, więc nigdy nie było
    > konkurencyjne.
    > poza tym ile kosztuje powitalny 19,90 i nic tam nie ma.

    tak naprawdę to są tylko 4 programy
    Ale Kino, Planet, Kuchnia i Domo.
    Reszta to darmowe programy.

  • 34. Data: 2010-05-18 09:35:53
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    Informacja z Sat Kuriera

    Pojawiło się wiele niejasności związanych z kwestią parowania karty z
    odbiornikiem 2850ST. Zgodnie z informacjami ze strony przedstawicieli
    Cyfrowego Domu, karty TNK HD będą parowane z odbiornikami. Nie będą działać
    w innych, niezależnych tunerach HD. Jak jednak dowiedział się serwis
    satkurier.pl nie zamyka to drogi dla posiadaczy innych odbiorników, ponieważ
    w planach są moduły CI. Za ich przygotowanie miałaby odpowiadać francuska
    firma Neotion. Nie pojawią się one teraz, jednak ma to nastąpić w
    niedalekiej przyszłości, być może od jesieni, wraz z komercyjnym startem TNK
    HD? Niezmiernie istotne jest to, że także zaawansowane moduły Conax CI z
    Neotiona będą parowane z kartami TNK HD! Przyszłość to moduły Neotion PVR
    klasy CI+, które pozwolą nagrywać w ograniczonym zakresie zawartość na
    pamięć SD. Chyba konkurencja ma o czym myśleć? Dlaczego nie ma Polsatu na
    kartę (PNK)? ...albo kart CYFRA+HD prepaid? Przecież klienci czekali na to?

    Dekoder TNK HD nie będzie blokowany, jeśli nie zostanie dokonane doładowanie
    TNK HD, czyli gdy klient nie zapłaci na płatne kanały. Oznacza to, że taki
    dekoder spokojnie będzie można używać na kanały FTA i DVB-T. Na początku
    dekoder TNK HD nie pozwoli na wyszukiwanie kanałów oraz nie będzie działać
    PVR Ready. Te funkcje zostaną udostępnione po 1 września 2010.

    Istotna jest także informacja związana z działaniem funkcjonalności PVR
    Ready - nagrania będą zabezpieczone i nie będzie możliwe ich przenoszenie,
    bo zawartość kanałów w jakości HD nie może "wydostać się" na zewnątrz.
    Odtwarzanie ma kończyć się niepowodzeniem nawet po przeniesieniu HDD do
    drugiego odbiornika. Co więcej, na HDD nie będzie można trzymać innych
    danych. Odbiornik automatycznie sformatuje dysk i mogą się na nim znajdować
    wyłącznie nagrania z 2850ST (nie jest wykluczone, że zastosowany zostanie
    format partycji, którego nie będzie można odczytać na PC).

  • 35. Data: 2010-05-18 09:36:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Czyli pytanie o parowanie pozostaje aktualne.

    no tak

    > Jeśli występuje, to ta oferta z atrakcyjnej staje się ofertą do niczego.

    jakby nie było oferta cyfry nie ma polotu - ~39 zł i 11 kanałów hd
    w tym wszystkie najpopularniejsze kanały łącznie ze sportowymi.
    ( polska piłka wielu ludzi nie interesuje )

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 36. Data: 2010-05-18 09:36:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Bedą parowane, a dane nagrywane na HDD widoczne tylko z poziomu dekodera i
    > tylko dekodera na ktorym będą nagrywane.

    No to tym bardziej do d...

  • 37. Data: 2010-05-18 09:49:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no tak

    > jakby nie było oferta cyfry nie ma polotu - ~39 zł i 11 kanałów hd
    > w tym wszystkie najpopularniejsze kanały

    Znowu się kłania wartość dodana, a tej wcale tak dużo nie ma w tej ofercie:
    Nsport oraz Wojna i Pokój i MGM HD (oba kanały TYLKO dla konserów danej
    tematyki), reszta jest wszędzie, taka czy inna.
    Zresztą zamiast NSport można napisać "Liga Mistrzów na jednym kanale", czyli
    gorzej niż w N, nic więcej tam funta kłaków nie jest warte.

    Reasumując - już wolałbym kupić N.

    >łącznie ze sportowymi.
    > ( polska piłka wielu ludzi nie interesuje )

    ????
    Jak to rozumieć?

    Że interesuje niewielu, czy że wielu nie jest zainteresowanych?
    Bo to pierwsze to bzdura, duża część abonentów Cyfry trzyma ją tylko dla
    piłki (nie tylko polskiej oczywiście - praktycznie CAŁA sensowna ligowa
    piłka jest TYLKO w Cyfrze), drugie to oczywiście prawda.

  • 38. Data: 2010-05-18 11:14:36
    Od: Brooks <d...@g...com>

    W kontekście tego co pisze się o możliwości parowania karty i
    dekodera, ciekawe czy dekoder ruszy z opłaconą albo nieopłaconą kartą
    TnK (inną niż TnK HD) aby uzyskać dostęp do TVP 1 / 2 i TVN / 7 które
    obecnie są FTV?
    Interesuje mnie również obsługa przełącznika konwerterów oraz
    wyszukiwanie kanałów.

    Myślę, że posiadanie takiego odbiornika na własność daje szanse na
    uzyskanie Boxkey a to otwiera dalsze możliwości wykorzystania już
    samej sparowanej karty.

  • 39. Data: 2010-05-18 11:17:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <d...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Myślę, że posiadanie takiego odbiornika na własność daje szanse na
    >uzyskanie Boxkey a to otwiera dalsze możliwości wykorzystania już
    >samej sparowanej karty.

    A nie lepiej poczekać na moduł CI?
    Powinien być tańszy niż dekoder, a w tym celu też sie chyba nada.

  • 40. Data: 2010-05-18 11:48:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Brooks pisze:
> [...]
    > dekodera, ciekawe czy dekoder ruszy z opłaconą albo nieopłaconą kartą
    > TnK (inną niż TnK HD) aby uzyskać dostęp do TVP 1 / 2 i TVN / 7 które

    nikłe szanse

    > Interesuje mnie również obsługa przełącznika konwerterów

    poza dekoderami c+, chyba nie ma dekoderów na rynku, które
    by nie obsługiwały przełącznika diseqc z możliwością konfiguracji

    oraz
    > wyszukiwanie kanałów.

    no, może byc lista narzucona, ale tego jeszcze nie wiemy

    > Myślę, że posiadanie takiego odbiornika na własność daje szanse na
    > uzyskanie Boxkey a to otwiera dalsze możliwości wykorzystania już
    > samej sparowanej karty.

    wątpie, z conaxem jeszcze chyba się nie udało.
    poza tym lepiej poczekać na moduł, tak jak radzi kolega
    w poście wyżej