  • 21. Data: 2010-05-17 15:28:46
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > W takim przypadku akurat sprzedawanie dekoderów na własność byłoby chyba
    > nielogiczne.
    > Choć z drugiej strony - głupi lud wszystko kupi.

    Z punktu operatora jak najbardziej logiczne. Chociazby ze względu na
    zabezpieczenie systemu kodowania i czerpania zysku z dystrybucji dekoderów.
    Cięzko pojąć???

    Jingiel

  • 22. Data: 2010-05-17 17:32:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Bo ty się brandzlujesz

    Mylisz się.
    Za stary jestem na podobne czynności i nie muszę nikomu niczego udowadniać.

  • 23. Data: 2010-05-17 17:34:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Z punktu operatora jak najbardziej logiczne. Chociazby ze względu na
    > zabezpieczenie systemu kodowania i czerpania zysku z dystrybucji
    > dekoderów. Cięzko pojąć???

    Ależ skąd.
    Tyle że po co ktoś miałby kupować za 300 zł dekoder, skoro może go dostać od
    N za darmo?
    BTW: ile kosztowałby w N pakiet o podobnej zawartości?
    Dobrze się domyślam że nie byłby drastycznie droższy, za to dekoder za free?

  • 24. Data: 2010-05-17 18:28:49
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie wszyscy oglądają chałę pod nazwą polska liga.

    ej stary nie przesadzaj. ostatnie 2 kolejki były niezłe!!
    pzdr
    GL

  • 25. Data: 2010-05-17 18:30:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://satkurier.pl/news/55283/telewizja-na-karte-hd
    -od-17-maja.html

    > Oferta dość ciekawa, choć cena zarówno sprzętu jak i pakietów dość
    > wygórowana w stosunku do zawartości.
    > Ale i tak może być jednym z rynkowych hitów, ludzi których taka zawartość
    > satysfakcjonuje jest całkiem sporo zapewne.
    > Gdyby dekoder był w stanie łyknąć RÓWNIEŻ Canal+ to sam bym się mógł
    > skusić.

    no dobra a co z tymi co właśnie w kwietniu zapłacili 240 PLN za 2 lata a
    teraz chcieliby pakiet HD??
    pzdr
    GL

  • 26. Data: 2010-05-17 18:50:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    -od-17-maja.html

    > no dobra a co z tymi co właśnie w kwietniu zapłacili 240 PLN za 2 lata a
    > teraz chcieliby pakiet HD??

    Pewnie pecha mają.
    Ale w sumie mogliby zrobić HD jako dodatkowy pakiet dla zwykłej TnK.
    Ale to by musiało wyjść taniej, więc pewnie się nie będzie im opłacać.

  • 27. Data: 2010-05-17 19:53:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 12:31:00 +0200, pawell32 napisał(a):
    -od-17-maja.html
    > no nie wiem, jednym z najtańszych na rynku z dekoderów hd to ariva 100e,
    > w cenie ok 270, ale nie ma pvr ready.

    Może nie na temat, ale najtańszy odbiornik z TnK który kupiłem ojcu ma
    złącze USB i świetnie sobie radzi z nagrywaniem programów na pendrive...
    Może nie HD, ale i tak fajna sprawa :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 28. Data: 2010-05-18 05:20:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > BTW: ile kosztowałby w N pakiet o podobnej zawartości?
    > Dobrze się domyślam że nie byłby drastycznie droższy, za to dekoder za

    najtańszy pakiet to 54 zł w którym jest dużo więcej,
    tylko w tnk nie ma umowy lojalnościowej i myślę, że to
    ma czasem wpływ

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2010-05-18 05:59:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    glang pisze:
    > no dobra a co z tymi co właśnie w kwietniu zapłacili 240 PLN za 2 lata a
    > teraz chcieliby pakiet HD??

    myślę, że nie ma szans.
    z tego co widzę to inne karty. wygląda to na zestaw n z tańszym
    dekoderem i bez umowy. A jeżeli tak jest to karta na pewno będzie
    sparowana.

  • 30. Data: 2010-05-18 06:25:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > zawartość satysfakcjonuje jest całkiem sporo zapewne.
    > Gdyby dekoder był w stanie łyknąć RÓWNIEŻ Canal+ to sam bym się mógł

    dekoder nie łyknie bo to tylko conax, a karty pewnie też nie włoży
    do innego dekodera - nie widzę w ofercie samych kart.
    za to dekoder jest combo (z dvb-t)