  • 111. Data: 2010-06-10 18:39:56
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości
    news:hur8ul$2lj$2@inews.gazeta.pl...

    > Gosciu N-ka ma przesyl TVP HD po swiatlowodzie,

    No i co z tego?
    Przecież klient N nie ma dosyłu po światłowodzie, więc co mu taka informacja
    daje?
    Do niego dociera już obcięty sygnał z kiepskim bitrate z transpondera N.

    Polsat chyba będzie korzystał z tego samego tranpondera co Cyfra, co znaczy
    że klienci PC również będą mieli Mundial w lepszej jakości.

    P.S.
    Fajnie się czyta, jak to marketing w N wymyśla nowe sposoby nabijania ludzi
    w butelkę.
    W sumie nie bardzo jest wyjście, skoro ostatni atut poszedł się kochać......
    Tak fajnie jeszcze dwa tygodnie temu się plułeś zgodnie z linią firmy, gdzie
    to ja będę oglądał Mundial, a tu taki zawód....

  • 112. Data: 2010-06-11 05:39:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jest na to szansa, Cyfra nie tnie bitrate na kanałach HD.
    > C+Sport potrafi dochodzić do 18 tys.
    > TVP HD na pewno tak dobre nie będzie, ale liczę na okolice 10 tys...

    co z tego jak na nsport mecz wyglada lepiej jak na c+sport?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 113. Data: 2010-06-11 06:48:21
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > co z tego jak na nsport mecz wyglada lepiej jak na c+sport?

    sorry ale chyba przeginasz w druga stronę teraz... masz dwie platformy
    w domu na dwoch identycznych TV że tak oceniasz?

  • 114. Data: 2010-06-11 07:28:25
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Nieprawda.
    > Może wrócić do tej promocji.
    > Sprawdzałem dzisiaj przy włączeniu HD Mix.
    > Inaczej bym się nie zdecydował.

    Wprowadzono Cię błąd, wszyscy i wszędzie potwierdzają że promocję do
    końca umowy się traci. Oczywiście możesz zostać przy HD mix za
    dodatkowe 8zł do konca umowy ale jak ktoś ma ponad rok cyrografu to
    ponad stówę zapłaci więcej. Jak zrezygnujesz z HD Mix (bo w sumie nic
    tam nie ma czego nie ma w 5xHD) to stracisz automatycznie reszte
    kanałów HD i będziesz musiał płacić ich normalną cene czyli chyba 16zł/
    miech.

  • 115. Data: 2010-06-11 07:36:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mamut pisze:

    > sorry ale chyba przeginasz w druga stronę teraz... masz dwie platformy
    > w domu na dwoch identycznych TV że tak oceniasz?

    na jednym tv dwa dekodery

  • 116. Data: 2010-06-11 07:40:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > co z tego jak na nsport mecz wyglada lepiej jak na c+sport?

    Nie potwierdzam, a wręcz przeciwnie.

  • 117. Data: 2010-06-11 07:42:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > Inaczej bym się nie zdecydował.

    >Wprowadzono Cię błąd, wszyscy i wszędzie potwierdzają że promocję do

    A ja mam dwa potwierdzenia mailowe z infolinii, że jest inaczej.
    W drugim przypadku nawet gość powiedział to co Ty, ale po krótkim
    przypomnieniu że wcześniej mówili inaczej, sprawdził jeszcze raz i
    przeprosił za podawanie złych informacji.

  • 118. Data: 2010-06-11 07:50:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie potwierdzam, a wręcz przeciwnie.

    widzisz to właśnie jest subiektywna ocena. każdy inaczej
    będzie to widział, poza tym mówisz o programie, który oglądałeś
    przez krótki czas z dvb-t i od kilku dni z c+, ja mam prawie 2 lata,
    więc mogę coś więcej powiedzieć. A to czy bitrate różni się minimalnie
    to i tak nie jesteś w stanie tego zauważyć.
    ja uważam, że to co szło do tej pory na tym kanale było na prawdę w
    niezłej jakości, jaki bitrate? nie wiem i szczerze mówiąc mało mnie to
    obchodzi, albo mam komfort oglądania, albo nie.

  • 119. Data: 2010-06-11 07:54:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > widzisz to właśnie jest subiektywna ocena. każdy inaczej
    > będzie to widział, poza tym mówisz o programie, który oglądałeś
    > przez krótki czas z dvb-t

    ?????
    Z jakiego dvb-t?
    Nigdy nie miałem nsportu w dvb-t.

    Miałem w TnK.
    I nie widziałem żeby wyglądał lepiej niż C+Sport SD.

  • 120. Data: 2010-06-11 08:01:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > ?????
    > Z jakiego dvb-t?
    > Nigdy nie miałem nsportu w dvb-t.

    po pierwsze nie pisze teraz o nsport tylko o tvp hd

    > Miałem w TnK.
    > I nie widziałem żeby wyglądał lepiej niż C+Sport SD.

    po drugie nsport sd nawet nie brałem pod uwagę.
    różnica pomiędzy nsport hd i c+ sport hd - o tym była mowa.