  • 101. Data: 2010-06-10 14:49:17
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Dariusz Zygmunt wrote:

    > A na Cyfrze będzie/jest lepszy?
    >
    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt

    U tego trolla jako jedynego bedzie najlepszy...Ale to wszystko kwestia
    ile gazu do zapalniczek sobie wciagnie nosem.........

  • 102. Data: 2010-06-10 15:02:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale sie usmialem.....No po prostu sie gosciu kompromitujesz na maksa......

    Tak?
    No to pochwal się bitratem TVP HD w N.

    Ostatnio był on o połowę niższy niż TEGO SAMEGO PROGRAMU na Astrze.

  • 103. Data: 2010-06-10 15:03:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Jest na to szansa, Cyfra nie tnie bitrate na kanałach HD.
    C+Sport potrafi dochodzić do 18 tys.
    TVP HD na pewno tak dobre nie będzie, ale liczę na okolice 10 tys...

  • 104. Data: 2010-06-10 15:11:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    Jest lepiej niż myślałem, ludzie raportują że dochodzi do 16 Mbit/s.

  • 105. Data: 2010-06-10 15:57:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości news:

    > A jeśli nie mam C+ a chcę przez miesiąc oglądać Mundial właśnie na C+ to
    > ile muszę zapłacić? ;-)

    Generalnie miesięcznych umów Cyfra nie ma, więc nie ma sensu korzystanie z
    jej usług przy takich potrzebach.
    Minimum roczne (przy abonamencie).
    http://www.cyfraplus.pl/konfigurator/

    Minimalna opcja w której są kanały TVP z Mundialem to pakiet Powitalny.
    Kosztujący 9,95 zł za tenże miesiąc.
    Do tego dekoder za 1 grosz i aktywacja 1 zł.

    W sumie wychodzi 10,96.

    Cena zadowalająca? ;-)

  • 106. Data: 2010-06-10 17:39:49
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:

    > LOL
    > To się nazywa umiejętność czytania ze zrozumieniem. ;-)
    >
    > Zarówno 5xHD jak i HDMix to dodatkowe opcje programowe.
    > Można je kupić albo i nie, jak kogoś programy w nich istniejące nie
    > interesują, to nie kupuje.
    > Dokładnie tak samo jak w TnK HD, z tym że nie ma potrzeby zakupu
    > dekodera za 300 zł, jeśli chce się oglądać przez miesiąc Mundial. ;-)

    Ale co to za wielki luksus HD, ze trzeba do tego doplacac w oddzielnych
    pakietach? Strzyzenie frajerow? Bo w najtanszym pakiecie oczywiscie
    kanalow HD nie ma.....Ha,ha....

  • 107. Data: 2010-06-10 17:52:48
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Jest lepiej niż myślałem, ludzie raportują że dochodzi do 16 Mbit/s.

    A nie mowilem, ze u ciebie jest wszystko najlepsze.....
    Tymczasem bitrate TVP HD w Cyfrze jak na razie nie dochodzi do 7000,
    gdzie w N-ce jest już na miernym, ale przyzwoitym poziomie 8500

    n-ka

    http://linowsat.de/cgi-bin/lsat.cgi?0130-11258-H-300
    -0-9

    Cyfra:

    http://linowsat.de/cgi-bin/lsat.cgi?013 ... -V-400-0-0

  • 108. Data: 2010-06-10 17:55:36
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Tak?
    > No to pochwal się bitratem TVP HD w N.
    >
    > Ostatnio był on o połowę niższy niż TEGO SAMEGO PROGRAMU na Astrze.

    Gosciu N-ka ma przesyl TVP HD po swiatlowodzie, a Ty bedziesz mial w
    Cyfrze z Astry....Za duzo wciagasz gazu od zapalniczek.....

  • 109. Data: 2010-06-10 18:34:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale co to za wielki luksus HD, ze trzeba do tego doplacac w oddzielnych
    > pakietach?

    Nie wiem, ale spytaj się marketingu u siebie dlaczego w TnK HD zamiast 20 zł
    trzeba płacić 40 za wyższy pakiet, może się dowiesz.

  • 110. Data: 2010-06-10 18:35:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości news:

    > Tymczasem bitrate TVP HD w Cyfrze jak na razie nie dochodzi do 7000,

    Nie kłam, bo już od paru godzin TVP HD u mnie chodzi i na własne oczy
    widziałem liczbę 12 Mbit.
    Z reguły oscyluje między 9 a 11.