  • Data: 2010-06-14 10:34:49
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.10 12:18, Cavallino pisze:

    > Względnie że odpowiadam na pytanie zadane, nie odpowiadam na nie zadane.
    > Jeśli pytanie było nieprecyzyjne, pretensje do pytającego.

    Czyli jesli ktos w 1 poscie pisze o kanale HD z MS a w 2-im uscisla, ze
    chodzi mu o Cyfre+ to wg ciebie znaczy, ze prawidlowa odpowiedz
    odpowiedz na zadane pytanie to pakiet powitalny z TVP1/2.

    Bo w drugim napisal jedynie, ze chodzi mu o Cyfre+.
    Ale rozumiem, ze dla ciebie pryznanie sie do bledu to jak woda swiecona
    dla diabla.

    > I to jest najlepsza opcja.

    Najlepsza, to gdyby ktos mi jeszcze za to placil, ale i tak jest niezle.
    Chociaz dzisiaj w ARD/ZDf nie ma meczu o 20.00 :(

    --
    Pete