  • Data: 2010-06-11 08:02:12
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:husqcr$gim$2@news.onet.pl...

    > po pierwsze nie pisze teraz o nsport tylko o tvp hd

    Pisałeś o nsport i do tego się odnosiłem.

    > po drugie nsport sd nawet nie brałem pod uwagę.
    > różnica pomiędzy nsport hd i c+ sport hd - o tym była mowa.

    Ale nigdy nie było tego samego meczu w obu tych kanałach, więc nie ma co
    porównywać.
    Nie mam zastrzeżeń do np. transmisji z ligi angielskiej w HD.
    W Polsce i owszem - zdarza się, że nawet światła na stadionie nie spełniają
    standardów HD, więc musi być gorzej.