  • Data: 2014-03-19 09:17:28
    Temat: Re: Telewizja internetowa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-19 08:14, brum pisze:

    > innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu
    > obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie
    > glosowal nieustannie na socjalistow

    To jest kwestia wyboru. Wybraliście socjalistyczną Unię Europejską która
    wp... się we wszystko co tylko może i narzuca najgłupsze niedorzeczne
    rozwiązania i wmawia nam że o nas dba.
    No to niech dba i każde _świadome_ działanie w celu niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem, wprowadzenia w błąd, wyzyskania błędu,
    nienależytego pojmowania działania... niech będzie z całą surowością
    ścigane!!!
    Nie podoba się, nie daje rady, nie umie...?
    To niech odda mi połowę mojej pensji a ja już nie będę biadolić tylko
    zatrudnię sobie prawnika do pomocy (_takie czasy_) i będę normalnie
    pomnażał dobrobyt swojej rodziny i narodu. :-)
    Płacę - wymagam !!!

    PS. Ja nie chcę socjalistycznego państwa opiekuńczego. Ja już za nie
    słono płacę i jestem do tego płacenia zmuszany.
    Są tacy co nie widzą w tej absurdalnej sytuacji nic dziwnego.
    Szanujemy ich :-)