  • 1. Data: 2011-07-08 08:41:23
    Temat: Telewizja cyfrowa uzyskała zasięg ogólnopolski?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    [...]
    W zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej już w lipcu będzie 87 proc.
    Polaków. Emitel - spółka obsługująca wdrożenie nowej technologii -
    przyspiesza uruchomienie kolejnych nadajników. [...]
    [...]
    Proces cyfryzacji polega na wdrożeniu trzech multipleksów. Oprócz
    drugiego działa już trzeci multipleks. Jednak w jego zasięgu jest na
    razie jedynie 20 proc. populacji. Dzięki niemu telewidzowie otrzymali
    dostęp do takich programów Telewizji Polskiej jak TVP1, TVP2, TVP INFO
    (wersja regionalna), TVP Kultura, TVP Historia. [...]

    wszystko wygląda bardzo ciekawie, mux3 uruchamiany jest
    w drugiej kolejności kolejności i z dużo mniejszej mocy.
    pokrycie zaledwie 20%, co nie jest dziwne gdyż
    np. w mojej okolicy mux2 - Ślęża ma nadawać z mocą 100kW,
    a mux3 - TELEWIZJA PUBLICZNA - z Żórawina (nadajnik położony
    sporo niżej) z mocą 0,2kW !

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 2. Data: 2011-07-08 14:16:14
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w
    >mux3 uruchamiany jest w drugiej kolejności kolejności i >z dużo mniejszej
    mocy.

    Za to pewnie już jesienią ruszy MUX1 z takimi hitami, jak PoloTV albo ESKA
    TV.
    Normalnie, ludzie się nie oderwą od telewizorów- może i dobrze, bedzie
    luźniej w górach :-)
    MUX 1 też będzie z dużymi mocami (do 100kW). Ciekawe tylko, co TVP zrobi ze
    swoim MUX3?
    Już teraz nie ma co do niego pakować,może z rozpaczy włoży 8 programów
    regionalnych :-)

  • 3. Data: 2011-07-10 13:25:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:
> [...]
    > np. w mojej okolicy mux2 - Ślęża ma nadawać z mocą 100kW,
    > a mux3 - TELEWIZJA PUBLICZNA - z Żórawina (nadajnik położony

    a kiedy w końcu zaczenie się dystrybucja dekoderów dla telewizji publicznej
    tak aby za ten cud płacili tylko ci którzy chca to oglądać.

  • 4. Data: 2011-07-10 14:20:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.07.2011 15:25, Marek Dyjor pisze:
    > a kiedy w końcu zaczenie się dystrybucja dekoderów dla telewizji
    > publicznej tak aby za ten cud płacili tylko ci którzy chca to oglądać.

    jak pis wróci dowładzy ;-)
    całą tv przerobią pod dekodery trwam, kierunek mają ten sam - astra

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux