  • Data: 2009-02-27 11:29:59
    Temat: Re: Telewizja cyfrowa naziemna w Warszawie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete wrote:

    > Nieprawda. Rozporządzenie MI ciągle nie jest podpisane.

    co jest skandalem i powinno być też napiętnowane przez prezesa UKE.

    gdyby od roku było wiadomo że ma być mpeg-4 to sądzę że producenci by
    szybciutko wprowadzali na rynek TV przystosowane do odbioru tego rodzaju
    kodowania. Ale to jest polska właśnie.

    pomijając ze sprawa cyfryzacji to sie też przewlekła przez całe rządu
    najlepszego od czasów Hansa Franka rządu SAMOPISU.