  • Data: 2004-03-17 14:43:05
    Temat: Re: Telenet - gorzej od tpsa
    Od: ajax <w...@f...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat klient ma "pecha" i jest podłączony w starym Teletonie

    Za to nie mam pecha i płacić muszę tak samo jak w nowym Teletonie.

    Internet mialem 3 godziny - po czym echo. Pozwoliłem sobie dzisiaj rano
    pójść do BOK-u szczecinie i po rozmowie z informatykiem dowiedziałem się co
    następuje: transfery na poziomie 3 kb/s są normalne bo "się zatkało, za to
    za miesiąc ma być lepiej (przypominam że chodzi o dsl 512), nie
    dowiedziałęm się niestety kiedy znowu szacowna firma podłączy mi internet.