    Date: Tue, 15 Apr 2014 14:48:38 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefony z dużymi ekranami

    > "Trybun" 534a6ecb$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > A co teraz jest? Co noszą ludzie w Doniecku?
    > Wiadra? Znasz Demony wojny?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=-3L49mJkRsI

    W Doniecku? - w moim odczucie - samoobrona Ukraińców przed
    imperialistycznymi zakusami USA.

    Tak, znam "Demony Wojny", taki sobie filmik wzorowany na trzeciorzędnych
    produkcjach z "Fabryki Snów" ...

    > Wystarczy uszkodzenie, nie ma potrzeby totalnego niszczenia.
    > Można nawet tak uszkodzić, aby satelita nadawał się nie
    > tylko do recyklingu. ;) Satelita potrzebuje energii
    > elektrycznej -- można zniszczyć słoneczne ogniwa
    > tak, że sam satelita nie będzie zniszczony.
    >
    > https://www.google.pl/search?q=satelita&client=opera
    &hs=IBk&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&s
    a=X&ei=ZMNKU8aIJuPNygOutYGgBA&ved=0CEYQsAQ&biw=1225&
    bih=632

> [...]
    >
    > Ostatecznie można satelitę przesunąć w lepsze ;) miejsce. ;)
    > Wybuch ,,bomby'' nawet odległej potrafi przesunąć, o ile
    > odłamki trafią w satelitę. Wystarczy w kierunku satelity
    > posłać wiązkę rakiet, które wyniosą w ,,pobliże'' satelity
    > bomby eksplodujące w ,,pobliżu'' satelity. Jeden odłamek,
    > o ile trafi w satelitę, skutecznie zaburzy trajektorię. :)
    >
    > Można być na tyle złośliwym, aby zawczasu umieścić w pobliżu
    > satelitów bomby, które zostaną zdetonowane zdalnie w stosownym
    > czasie. Bomby te podążałyby wraz z satelitami po bliskich orbitach.

    Jakby nie patrzeć do uczynienia niezdatnymi do użytku satalitami
    potrzebna jest ingerencja fizyczna wroga. Raczej nie da są ich zakłucać
    elektronicznie..
    Z tego co kiedyś słyszałem - satelity maja możliwość manewru, oczywiście
    na niewielką skalę.

    > Być może nie mieli pozycji czołgów w POI. ;)
    >
    > Uwierz mi -- obecnie bez GPS armie zachodnie niewiele potrafią uczynić.
    > Balistyczne rakiety to czas przedwojenny, i nie o obecnie prowadzonej
    > wojnie ukraińskiej piszę, ale o II wojnie świętej. Obecnie ważne są
    > także (albo przede wszystkim) pociski kierowane, orientujące się
    > w oparciu o GPS i jemu podobne systemy.
    >
    > Topole także kierują się w oparciu o Glonass.
    >
    > https://www.google.pl/search?q=topol&client=opera&ch
    annel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ssR
    KU4bYOOX9ygPez4LACg&ved=0CDwQsAQ&biw=1225&bih=632

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/RS-12M1_Topol-M

    A więc można śmiało spekulować że te swoje bajki o możliwości
    wszechwładnej inwigilacji przeciwnika, polegającej m.in na tym że mogą
    przeczytać z kosmosu co piszą w gazecie czytanej właśnie przez wroga,
    mogą faktycznie ułożyć na półce z bajka mi o Sierotce Marysi.