  • Data: 2014-04-13 18:57:31
    Temat: Re: Telefony z dużymi ekranami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1...@4...net

    > Nie jest to takie proste, a na pewno kosztowne - taniej zaklocic.

    Wystarczy strzelić rakietą -- można z bardzo małej odległości. :)
    Koszty? Można na jednym ruszcie upiec dwie gęsi -- swoje satelity
    dorzucić a cudze -- zestrzelić. :)

    > Akurat te, to co do centymetra wiadomo gdzie sa :-)
    > Chyba ze Amerykanie wylacza cywilny sygnal i

    W klasycznych gwiezdnych wojnach satelity zestrzeliwano laserem. :)

    > Tak malo,czy tak duzo ?

    Ja zobaczyć 13, mając wszystkich (po obu stronach Ziemi) tylko 24?
    Na dodatek te 13 widać wyraźnie, z małym szumem. Mogę postawić snapy.

    > Jakos watpie.

    W co wątpisz? W możliwości Topoli czy we współpracę?
    Jedno i drugie jest niekwestionowane ogólnie. Putin
    dał się głaskać jak kotek, choć był zwykłym lwem,
    odgryzającym głowę temu, kto go głaskał i drapał
    za uszami. ;)

    =-=

    Dygresjum:

    Gdy pisałem swój pierwszy dziś post -- widziałem doskonale.
    Później poszedłem do kuchni po herbatę -- i teraz niemal
    nic nie widzę. :) Ale że do pisania nie jest potrzebne
    dobre widzenie... ;)

    =-=

    > Myslisz ze ktos im taka wiedze dal, czy szpionow maja dobrych ?

    Rosyjskie stacje EGNOS są pod opieką czyją? Amerykańską,
    europejską czy rosyjską? Podobnież z chińskimi odpowiednikami?

    Zachód obudził się z ręką w nocniku -- myśląc, że ,,ruskie to duraki''.
    Tymczasem Rosjanie (jak ja?) pamiętają, że kiedyś świat liczył się
    z nimi, więc dążą do dobudowy swej potęgi.

    Rosjanie muszą znać doskonale zakamarki GPS, skoro mają
    na swej ziemi stacje EGNOS. Początkowo EGNOS miał kończyć
    się na polskiej ziemi, ale jakoś Putinowi udało się nakłonić
    Zachód do rozbudowy... Mnie w okolicy roku 2005 uczono, że
    RIMS nie będzie na terenie Rosji do czasu pokonania tejże.
    Tymczasem nie tylko nie można pokonać Rosji, ale wręcz
    odwrotnie -- Zachód traci kontrolę nad Białorusią i Ukrainą
    a rosyjskie RIM są już rzeczywistością -- i służą nie
    tylko GPSowi, ale także GLONASSowi.

    Rosjanie muszą znać się na RIM, skoro ich RIMS współpracują z ich GLONASS.

    > I mozna tez odbudowac, niewykluczone ze szybko.

    Ale satelitów nie można szybko odbudować -- zwłaszcza
    wtedy, gdy wysyłane są za pomocą rosyjskich rakiet
    nośnych. Także Galileo posłużył się rosyjską rakietą.

    > Obecny system ma ponoc byc zdolny do pol roku autonomicznej pracy.

    Bez wspomagania naziemnego? Jakiś czas popracuje, ale nie pół roku.

    Zachód jest w złym miejscu -- Galileo nie jest gotowy, Glonass nie
    osiągnął swej dokładności, ale jest a Topoli z jądrowym ładunkiem
    nie zależy na celności jednometrowej. Dwa nieudane wyniesienia
    nowych satelitów Gonass na orbity są wymowne -- Zachód nie tylko
    nie chce rosyjskiej dominacji, ale w nawet nie chce istnienia
    Glonass w ogóle. W tym układzie reakcje Putina nie są żadną
    agresja, ale są rozsądną obroną! Teraz albo nigdy!

    Wojsko USA jest uwiązane do GPS jak pies do łańcucha.
    Utrącenie funkcjonalności GSP to wygrana nad USA.

    Obecnie jednak Putin ma poważniejsze zadanie -- zupełnie naziemne.
    Musi zapewnić sobie stabilne plecy w Chinach i w Indiach oraz tam
    gdzie się da w państwach arabskich a także (o ile to w ogóle jest
    możliwe) w Izraelu. Całą Rosję ma już po swojej stronie -- nikt
    w Rosji już nie wierzy amerykańskiej dobroci po tym, co uczyniono
    z Rosją po przerwaniu zimnej wojny przegraną ZSRR.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'