  • 1. Data: 2010-06-07 17:53:56
    Temat: Telefon z windows mobile
    Od: s...@v...pl

    Witam.
    Poszukuję dobrego telefonu z WM, chodzi mi przede wszystkim o niezawodność.
    Coś małego z ok 2 calowym wyświetlaczem, żeby wygodnie się nosiło w kieszeni,
    no i ważne żeby był w jednym kawałku, żadnych sliderów ani klapek.
    z dodatkowych bajerów to wifi, bluetooth i slot na karty pamięci (no chyba że
    ma kilka GB wbudowanej, wtedy nie koniecznie)
    Co byście polecili w cenie tak do 1000zł (chodzi mi o fabrycznie nowy)

  • 2. Data: 2010-06-07 19:16:47
    Temat: Re: Telefon z windows mobile
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    s...@v...pl pisze:
> [...]
    > ma kilka GB wbudowanej, wtedy nie koniecznie)
    > Co byście polecili w cenie tak do 1000zł (chodzi mi o fabrycznie nowy)

    i780,
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-06-08 05:49:01
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-06-07 21:16, ToMasz pisze:

    > i780,

    Albo nawet i600 - z mniejszą baterią przyjemnie leży w kieszeni :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2010-06-08 10:54:55
    Od: s...@v...pl

    > Albo nawet i600 - z mniejszą baterią przyjemnie leży w kieszeni :-)

    Dzięki.

    A co powiecie o i900 - większy trochę, ale czy jest w jednym kawałku czy
    slider, wysuwana klawiatura,klapka itp?

  • 5. Data: 2010-06-08 11:34:17
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-06-08 12:54, s...@v...pl pisze:
> [...]
    > chyba że

    > Dzięki.
    >
    > A co powiecie o i900 - większy trochę, ale czy jest w jednym kawałku czy

    Brak klawiatury, dotykowy ekran.

    Są dopracowane alternatywne ROMy.