  • Data: 2011-12-22 09:35:24
    Temat: Re: Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BearBag napisał:
    > E52 to
    > najbardziej nieudany telefon z serii E (sam nie używałem ale czytałem
    > opinie na mgsm), podobno niekonczące sie zwiechy i awarie.

    Co - jako juz ponad roczny uzytkownik 2 egzemplarzy e52 - moge zdementowac.

    Zwiechy... byla moze jedna, z awarii odnotowalem wyrwanie jednego
    klawisza na klawiaturce (tego wystajacego) jak upychalem na sile telefon
    w ciasne spodnie.

    Moze mam szczescie, ze moje 2 egzemplarze nie sprawiaja klopotow...