  • 11. Data: 2011-02-21 14:21:13
    Temat: Re: Telefon w UPC
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-21 14:56, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > zauważ że kolega pisze o wejściu na telefon UPC czyli zalogowanie sie do
    > VOIPa...
    >
    > do tego nei trzeba mieć sklonowanego modemu, wystarczy prawdopodobnei
    > znać adres serwera SIP i dane do logowania, co więcej jeśli to jest
    > standardowy system to może sie okazać, że dopuszcza on kilka
    > zalogowanych klientów na tym samym koncie SIP. Dodam że może być jeszcze
    > zabawniej, może dopuszczać wlogowanie sie z dowolnego miejsca internetu.

    Poczytaj o DOCSIS i PacketCable.

  • 12. Data: 2011-02-21 14:28:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PAP2t wrote:

    > I tu sie mylisz bo w kablowkach stosuje sie DOCsis i tego byle debil
    > onetowy nie zesnifuje.

    a nie debil onetowy?

  • 13. Data: 2011-02-21 14:30:28
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-21 15:28, Marek Dyjor pisze:

    > a nie debil onetowy?

    A nie debil nie bedzie zadawal takich pytan.

  • 14. Data: 2011-02-21 16:39:22
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    PAP2t pisze:
    [...]
    > A nie debil nie bedzie zadawal takich pytan.

    Reasumując - skoro gość dostał bardzo wysoki rachunek za telefon w UPC,
    raczej należy sądzić, że sam wydzwonił i ściemnia żonie, niż że ktoś się
    podpiął?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 15. Data: 2011-02-21 16:48:50
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-21 17:39, Jan Rudziński pisze:
> [...]
    >>

    > Reasumując - skoro gość dostał bardzo wysoki rachunek za telefon w UPC,
    > raczej należy sądzić, że sam wydzwonił i ściemnia żonie, niż że ktoś się

    Zauwaz ze odpowiedzialnosc UPC konczy sie na modemie, moze gosc mial
    bezprzewodowy albo DECT i ktos sie pod niego podpial i wtedy UPC nie ma
    nic z tym wsponego.

  • 16. Data: 2011-02-21 17:10:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Reasumując - skoro gość dostał bardzo wysoki rachunek za
    > telefon w UPC, raczej należy sądzić, że sam wydzwonił i
    > ściemnia żonie, niż że ktoś się podpiął?

    W naszych realiach zdecydowanie łatwiej podpiąć się w byle
    piwnicy do pierwszej lepszej pary tepsy niż bawić się we
    "włam" do sieci UPC :-). Praktycznie w każdej piwnicy do
    której wchodzę (kilka setek na osiedlu gdzie mam sieć) da
    się w 15 sekund podłączyć do tepsy i gadać póki abonent nie
    dostanie rachunku ;-).
    Natomiast jeśli chodzi o rachunek to w zdecydowanej
    większości znanych mi przypadków winny jest sam abonent.
    Albo on nakręci po pijaku na jakieś audiotele, albo dziecko
    (żona, teściowa...) ;-). Oczywiście nie przesądzam jak jest
    w tym przypadku, ale naprawdę trzeba do takich rewelacji
    podchodzić ze sporym dystansem :-).

  • 17. Data: 2011-02-21 19:22:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert_J" <d...@o...pl> writes:

> [...]
    > przesądzam jak jest w tym przypadku, ale naprawdę trzeba do takich
    > rewelacji podchodzić ze sporym dystansem :-).

    Wziąć buling 8-) i zobaczyć za co to naliczone. To może dużo
    wyjaśnić...

    MJ

  • 18. Data: 2011-02-21 21:11:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-20 21:47, jerzu pisze:

    > Najzwyklejszy VoIP.

    Dokumentację techniczną czytałeś?

  • 19. Data: 2011-02-23 06:28:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 22:11:19 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Dokumentację techniczną czytałeś?

    Nie, ale widziałem "rozblokowany" modem UPC i jego ustawienia. Jest
    tam VoIP z ustawieniami zdalnymi od operatora.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-02-23 06:56:04
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-23 07:28, jerzu pisze:

    > Nie, ale widziałem "rozblokowany" modem UPC i jego ustawienia. Jest
    > tam VoIP z ustawieniami zdalnymi od operatora.

    Tak VOIP ale over DOCSIS.