    From: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon niedotykowy z dobrą baterią, latarką i aparatem
    Date: Fri, 25 Mar 2011 05:48:33 +0100

    Zdecydowałem się na Solida (Samsung Solid B2710). Mam już parę tygodni
    i jestem bardzo zadowolony. Wręcz się zakochałem w tym telefonie. ;)
    Wymagał jednak zmiany pewnych przyzwyczajeń, jak komuś to przeszkadza,
    niech lepiej zostanie przy zbliżonej linii telefonów. A z drugiej
    strony, producenci też mogliby się umówić przynajmniej, po której
    stronie jest przycisk do przyjmowania, a po której - do odrzucania
    rozmów. Na szczęście, przesiadka nie była dla mnie bolesna. Jeszcze
    parę rzeczy mi brakuje pod względem programowym, np. nagrywanie rozmów,
    może jednak uda się znaleźć jakieś mody.

    Pozdrawiam, argothiel