    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon niedotykowy z dobrš bateriš, latarkš i aparatem
    Date: Wed, 16 Feb 2011 10:43:28 +0100

    On Wed, 16 Feb 2011 09:48:01 +0100, spa wrote:

    >W moich telefonach taka "wielozadaniowość" też jest. Obojętnie kto je
    >wyprodukował i ile mają lat.

    No nie bardzo. Starsze SE, K510 - ograniczona. Tani Samsung - nawet
    obex po BT sie kloci z java.

    >Wszystkie maja za to wspólna wadę. Dogranie dodatkowych aplikacji i ich
    >wspólne użycie od czasu do czasu wykrzacza te telefony w najmniej
    >oczekiwanym momencie.
    >Dlatego naśmiewam się z wielozadaniowości

    IMO to zalezy od aplikacji. Namietnie uzywam np Trekbuddy i nie
    wykrzacza. Mozna muzyczki sluchac, mozna ksiazki czytac (readManiac) i
    dziala. A inne to i owszem - roznie bywa.

    >Ja wiem, że chcieliby niektórzy by komórka umiała tyle co stary 8bitowy
    >komputerek domowy klasy ATARI czy commodore.

    No wiesz - zawiera w koncu procesor 32 bitowy, kilkadziesiat razy
    szybszy, 500 razy wiecej pamieci.

    >Zapewne każdy smartfon (cokolwiek to znaczy) wyprodukowany w tym roku może z
    >atarynką konkurować. Jednak na telewizorze widać było lepiej.

    A niektore nie maja wyjscia na TV ? Bo "karte graficzna" to tez maja
    czesto lepsza :-)

    J.