  • Data: 2011-02-15 19:46:14
    Temat: Re: Telefon niedotykowy z dobrš bateriš, latarkš i aparatem
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    spa wrote:

    > SE, java i wielozadaniowość :-)

    Nie snie na javie ale w moim SE da sie zminimalizowac, chodzi prawdziwy klient
    mail pop3 (mujMail - czeski wiec nie moj ;) ). Jest to dosc wolne, moze czasami
    wkurza ale dziala, rozne watki moga dzialac w tle (w tym programie wiec jakas
    wielozadaniowosc jest w ramach zamej aplikacji) a sama aplikacja moze byc w tle
    systemu telefonu i mi "nie gracic desktopu" ze tak powiem.

    W SE wkurza mnie jedno - kurz za szybka (plastikiem). Niby jest uszczelka ale
    pianka (z ktorej jest wykonana) jest za niska i nie dociska dobrze do szybki :/

    Najwygodniejszy jak dla mnie jest windows mobile ALE nie chce chodzic z
    ladowarka w kieszeni :/