  • 11. Data: 2014-05-28 15:58:28
    Temat: Re: Telefon i wyświetlanie daty godziny i pogody
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    animka nabazgrał(a):

    > W związku z tym, że mi telefon z androidem pożarł cały pakiet internet za
    > 7 zł (:D), usunęłam w telefonie konto na google, wyłączyłam gps i dane
    > komórkowe. W domu testuję telefon, surfuję za pośrednictwem Wifi swojego
    > routera. Dane komórkowe i inne w razie potrzeby mogę sobie zawsze włączyć.
    > Nie moge tylko przeboleć, że już nie mam na wyświetlaczu daty, godziny,
    > ani ładnie wyświetlanej pogody. To oczywiście zależy od tego czy internet
    > z Play-a jest włączony, a internet po Wifi to pies? A może dlatego, że
    > pobieranie z google wyłączyłam?

    Super ten PLAY ... ja za 10zł mam pogodę, zegarek, 4 konta @ (synchro co 10
    min), nawigacja, sporo siedzę na necie i przeglądam serwisy www i bardzo
    rzadko zdarza się żebym zjadł połowę tego co mam w pakiecie (1GB)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-05-29 16:53:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jeffrey" 53821c04$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > jakiś dziadowski ten pakiet,

    W Play szybko uciekają złotówki netowe.
    Play dał mi gratisowo kilkadziesiąt MB
    ale tak jakoś policzył, że zżarł mi 6 pln
    z rozmów, choć pisał, że ,,pakiet''
    gratisowy nadal nie jest wykorzystany.

    Mam nawet snapy mówiące/świadczące o tym, że pakiet
    nie zszedł, ale pieniądze z rozmów -- zniknęły.

    Już wówczas zatęskniłem za operatorem, który mnie nie
    będzie kantował. A znacznie wcześniej o takim, który
    da na jednej karcie i net za free, i numer telefonu
    niedrogo. Gołdap zwiększyła moje pragnienia netu za
    free tam, gdzie nie dociera Aero2. Zaś szybkość
    drenowania akumulatora przez 3G Solorza dosłowmie
    powala!

    -=-

    BTW -- Solorz zamierza sprzedawać nie tylko dostęp do
    netu, TV, elektryczność, ale także gaz. Ciekawe, czy
    będzie też gazował Ukrainę. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-05-29 20:09:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 538230ed$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > w związku z tym pozabijałam gęsi.

    Zagoniła do chlewu. ;) Nadal żyją.

    > Czy wiesz że wszystkie "bajerki" działające w telefonie
    > powodują ze jest on bardziej zamulony i jego bateria jest
    > bardziej obciążona?

    Bez przesady -- trzeba by chyba ze sto programów pogodowych
    do zamulenia szybkiego urządzenia i co najmniej dziesięć do
    zamulenia przeciętnego urządzenia. Takoż z baterią.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-06-01 19:37:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 May 2014 16:53:54 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >BTW -- Solorz zamierza sprzedawać nie tylko dostęp do
    >netu, TV, elektryczność, ale także gaz. Ciekawe, czy
    >będzie też gazował Ukrainę. ;)
    I co godzinę będziemy przepisywać kapcia z rachunku za prąd do
    licznika aby dalej korzystać.

    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 15. Data: 2014-06-01 19:52:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" j...@4...com

    > I co godzinę będziemy przepisywać kapcia z rachunku
    > za prąd do licznika aby dalej korzystać.

    Dopiero wówczas, gdy Solorz dostanie miliardy plnów
    z kiesy państwa tytułem dofinansowania dobroczynności
    polegającej na dostarczaniu ,,socjalnym'' dobroczynnej
    energii elektrycznej.

    Gdy będzie ciemno, będziemy mogli w tym czasie poświecić
    sobie lampami gazowymi, gdyż kapcie gazowe nie pokryją
    się w czasie z elektrycznymi.

    I tak oto czas naszego życia nam miło upłynie na wpisywaniu
    (co kilka minut do czegoś innego) kapcii. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-06-02 02:43:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-01 19:37, WAM pisze:
    > On Thu, 29 May 2014 16:53:54 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > I co godzinę będziemy przepisywać kapcia z rachunku za prąd do
    > licznika aby dalej korzystać.

    Czy on chociaż uczciwie się wzbogacił, czy jak ten z Ukrainy?

    --
    animka

  • 17. Data: 2014-06-04 23:57:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lm4q25$j9j$...@n...news.atman.pl

    > Super ten PLAY ... ja za 10zł mam pogodę, zegarek, 4 konta @ (synchro co 10

    Ważne, ile na tych kontach.

    > min), nawigacja,

    Offline czy online? Pewnie offline z drobiazgami online.

    > sporo siedzę na necie i przeglądam serwisy www i bardzo rzadko zdarza się żebym
    zjadł połowę tego co mam w pakiecie (1GB)

    Mnie do takich zadań starczy 25 kb/s.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-06-05 11:12:06
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    2 konta @ ciągłe wiadomości + exchange firmowy.

    > Offline czy online? Pewnie offline z drobiazgami online.

    Yanosik/google więc on-line AM się skończyła licencja i zakupię znowu
    pakiet 3 miechy na wakacje :)

    > Mnie do takich zadań starczy 25 kb/s.

    Zależy ile siedzisz :) teraz będę szukał jakiejś ofert LTE z min 2-3GB bo
    zmieniłem tablet na taki z LTE :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-06-08 19:01:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > W Play szybko uciekają złotówki netowe.
    > Play dał mi gratisowo kilkadziesiąt MB
    > ale tak jakoś policzył, że zżarł mi 6 pln

    Myślałem że takie praktyki prowadzi tylko Orange. Jeszcze niedawno
    miałem u nich abonament, było w nim zawarte 20 minut darmowych rozmów i
    30 SMSów w ramach sieci. Niestety nie schodziły te darmowe rozmowy i
    SMSy z promocyjnego konta jako pierwsze, a z konta głównego. Tak że
    przez 2 lata obowiązującej umowy ani razu nie udało mi się za darmo
    porozmawiać.