  • Data: 2013-12-16 17:00:48
    Temat: Re: Telefaks w Polsce - do jakiego kraju najblizszy standard ?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tak z praktyki - kiedys dawno, przez jakiegos operatora MN alternatywnego do TP,
    ale jeszcze nie Voip, fax HP sobie z pewnym
    > numerem w Austrii nie radzil.
    > Te trzy czynniki byly konieczne - inny fax sie laczyl, ten kombajn sobie radzil z
    wieloma innymi numerami, i laczyl sie z tym bez
    > problemow przez TP.

    Ten niezawodny w innych okolicznościach telefaks Ricoh rzeczywiście przy próbie
    wysłania faksu na pewien (i tylko ten) numer, już po
    nawiązaniu połączenia, czyli po piskach faksowych (ale przez Sferię) rozłączał się.
    Nie doszedłem, o co chodzi, ale wysyłałem na ten
    numer z powodzeniem z innego faksu (właśnie z kombajnu ;-)).

    > Gdyby tak zawsze bylo, to by i Sferia nie potrzebowala osobnego numeru

    Brakuje w Polsce funkcji "distinctive ring" - o ile wiem, to żaden operator tego nie
    oferuje, a szkoda.