  • Data: 2010-05-04 16:06:07
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "(pj)"
    Tytusie - róznice pomiedzy tymi tarczami, to mozna bylo by poczuc jak byś
    sie w jedna strone "Via Adriatica" w Chorwacji (Zadar - Dubrovnik, trasa
    chyba? nr 8)

    Juz magistrala jest...prawie do Dubrownika :) to nuda :)
    ciekawe to sa te lokalne drogi wewnatrz Chorwacji. Ale zeby tam latac
    trzeba miec zaburzone poczucie leku - a jak slusznie zauwazyles lata juz nie
    te :)

    ***na tych tarczach co masz, a potem wracal, jak
    to mówia niektorzy: "wracal z powrotem" ;-) - zapewne jako tzw. "syn
    marnotrawny" - na oryginalach, lub zamiennikach z najwyzszej polki.

    Ale Piotrusiu ja ta trase to na starych tarczach zrobilem 10 razy - w sensie
    dystansu...
    A na nowych to dwa weekendowe wyjazdy...
    Oczywiscie rozumiem co masz na mysli - ale nie mieszkamy w Dalmacji to tu
    poczebuje czasem spowolnic moto wiec wymagania termiczne inne.
    Generalnie napisalem bo rozmawialem z kilkoma osobami i kazdy bal sie czy to
    nie sa takie chinskie jednorazowki, ale wyglada ze to ogolnie OK czesc jest.

    ***Poza tym, masz lżejszy motocykl, to i mniejszy wpływ tego czynnika na
    zużycie.

    No to czemu orginaly skonczyly sie po 36kkm i to nie z powodu osiagniecia
    limitu grubosci ???

    *** W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które masz
    (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic.

    Piotrusiu alez ja poczulem roznice - jakies ala orginalne udalo mi sie po
    max znizkach znalesc po 850 pln szt...
    Wavy 750 za dwie...
    Jesli nie widac roznicy - to po co przeplacac???

    *** Czego Tobie, i innym, zycze! :-)

    Wzajemnie :)

    Tytus z fabryki