  • Data: 2011-04-05 21:02:58
    Temat: Re: Tanie opony
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:infnni$mbs$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    ac+chinskie+opony&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&c
    hannel=suggest

    > Faktycznie oceny maja niskie, ale staje przed wyborem pomiedzy uzywanymi z
    > niemiec, a nowymi z Chin Chetnie kupilbym tez polskie Debica, ale watpie
    > zeby byly wogole dostepne w rozmiarze, ktory mnie interesuje.

    A co to za rozmiar ?

    Jak maja byc tanie to ja bym szukal np Kumho, GTRadial, to sa przynajmniej w
    miare dobre firmy z wieloletnimi tradycjami.

    Ja kiedys w swoim samochodzie tez mialem nietypowy rozmiar to kupilem
    Falkeny, byly rewelacyjne, no ale to nie jest dolny przedzial cenowy.

    PZDr
    Adam