  • 71. Data: 2013-07-30 11:06:27
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2013 09:22, Helios pisze:
    > Mam tydzień czasu i musze się zdecydować, szukam tanie nowe głównie do
    > miasta, do niewielkich przebiegów 10tys/rok
    >
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    >
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    Jeśli wybór tylko taki to Fabia. Ładniejsze plastiki w środku od Sandero
    to moim zdaniem miały nawet Samary.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 72. Data: 2013-07-30 11:27:25
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    >
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    32 tys. za nową Fabię?
    To chyba jakaś totalnie okrojona wersja z silnikiem od malucha?

    Fabia świetny wóz, ale tak za 50 tys...

    MJ

  • 73. Data: 2013-07-30 12:27:40
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-07-30 11:27, Michał Jankowski pisze:

    > 32 tys. za nową Fabię?
    > To chyba jakaś totalnie okrojona wersja z silnikiem od malucha?

    podstawowa 1.2 HTP w kolorze granatowym, tylko strasznie zaskoczony
    byłem że za gówniany centralny zamek trzeba tyle dopłacić

  • 74. Data: 2013-07-30 17:34:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli wybór tylko taki to Fabia. Ładniejsze plastiki w środku od Sandero
    > to moim zdaniem miały nawet Samary.

    Kiedy ostatnio oglądałeś Sandero w środku?
    Bo w tym roku wyszła nowa wersja - o niebo ładniejsza.

    A Fabia to niemiecki badziew z siekierą ciosaną deską.

  • 75. Data: 2013-07-30 18:24:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 17:34, Cavallino pisze:

    > Kiedy ostatnio oglądałeś Sandero w środku?
    > Bo w tym roku wyszła nowa wersja - o niebo ładniejsza.

    Tego nowego nie widziałem. W zeszłym roku jak przeglądałem ofertę
    dealerów to tam zbłądziłem.

    > A Fabia to niemiecki badziew z siekierą ciosaną deską.

    Badziew, czy nie z powyższego moim zdaniem lepszy wyrób. Podkreślam moim.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 76. Data: 2013-07-30 18:28:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tego nowego nie widziałem.

    Ano właśnie.
    A on pewnie nową chce, starych już nie ma w sprzedaży zapewne.

    Różnica jest tak duża, że tylko czekam z zakupem aż przeszczepią to samo do
    Dustera.

    >W zeszłym roku jak przeglądałem ofertę
    > dealerów to tam zbłądziłem.

    > Badziew, czy nie z powyższego moim zdaniem lepszy wyrób.

    A ja nie jestem przekonany.
    Sandero powinno być tańsze w eksploatacji, zwłaszcza jak się za 500 zł kupi
    przedłużenie gwarancji do 5 lat.
    Tyle że podstawowa wersja to strasznie toporny golas.

  • 77. Data: 2013-07-30 18:48:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 18:28, Cavallino pisze:

    > A ja nie jestem przekonany.
    > Sandero powinno być tańsze w eksploatacji, zwłaszcza jak się za 500 zł
    > kupi przedłużenie gwarancji do 5 lat.
    > Tyle że podstawowa wersja to strasznie toporny golas.

    Jakoś w przyszłym tygodniu będę obok salonu to zajrzę.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 78. Data: 2013-07-30 21:43:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 11:27:25 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > 32 tys. za nową Fabię?
    > To chyba jakaś totalnie okrojona wersja z silnikiem od malucha?

    > Fabia świetny wóz, ale tak za 50 tys...

    Hm, za 50 tys to chyba juz nie taki swietny ... czytaj: mozna sie po
    innych rozejrzec.

    J.

  • 79. Data: 2013-07-30 22:10:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 09:54:58 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Nowe też się psują, tylko jest gwarancja, a koszty eksploatacji
    > to również podatki, ubezpieczenie.

    Czyli po prostu brytyjczycy sie tych starych gratow boja, bo je uznaja
    za stare graty, co sie za chwile popsuja ? :-)

    > Niektóre są nawet zwolnione, a różnice mogą być spore -
    > http://carfueldata.dft.gov.uk/

    Co za durna strona.
    Ale sie chyba doczytalem - wprost od rocznika nie zalezy,
    a roznice potrafia byc w dwie strony.
    I czesto wcale nie sa duze - rzedu kilkunastu funtow na rok.

    J.

  • 80. Data: 2013-07-31 01:17:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-30 17:34, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Kiedy ostatnio oglądałeś Sandero w środku?
    > Bo w tym roku wyszła nowa wersja - o niebo ładniejsza.
    >
    > A Fabia to niemiecki badziew z siekierą ciosaną deską.

    To na poważnie?
    Ja absolutnie fanem fabii i całego VW nie jestem, piersią bronić ich nie
    będę, ale co nieco obiektywizmu mam i to co napisałeś w żaden sposób
    obronić się nie daje - zwłaszcza w kwestii siekiery.
    http://www.4wheelsnews.com/gallery/volkswagen-has-pl
    ans-for-a-budget-subbrand/194201/
    vs:
    http://www.netcarshow.com/skoda/2011-fabia/800x600/w