  • 61. Data: 2013-07-29 13:56:07
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-07-28 11:47, Helios pisze:
    > ale ja wolę gównianą pandę 2013 za 35tys niż gównianego accorda 2006
    > fura skóra TDI

    Ale do czego ci ta gówniana panda potrzebna? Do przewożenia niewielkich
    zakupów z Lidla? Bo do dalszych podróży na pewno nie.

  • 62. Data: 2013-07-29 14:26:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak się szuka w typowej cenie jest to samo, szukanie 5 latka
    > w cenie 3 latków bo tam szybciej się trafi coś porządnego
    > zostawiam takim znawcom jak ty.
    > Dla przeciętnego kowalskiego ważne jest aby ten pięciolatek nie
    > był w cenie trzy latka, chyba tego też nie pojmujesz.

    I to jest problem kowalskiego, woli "lepszego'" młodszego strupa od dwa lata
    starszego w lepszym stanie nawet jak to ta sama marka i model. U nas jeździ
    się rocznikiem i przebiegiem nawet jak to znaczy przeciwieństwo tego na co
    wskazuje.

  • 63. Data: 2013-07-29 15:35:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 14:26, BaX pisze:

> [...]
    > lata starszego w lepszym stanie nawet jak to ta sama marka i model. U
    > nas jeździ się rocznikiem i przebiegiem nawet jak to znaczy

    Jak widać wielu takich jest, a później płacz i zgrzytanie zębów.
    Rynek jest pełen szrotów, ale wystarczy trochę zmienić kryteria
    i pojawiają się oferty całkiem interesujące, choć tutaj jedna
    uwaga - jeżeli ktoś szuka 'paska w tedeiku' to życzę szczęścia.

  • 64. Data: 2013-07-29 17:48:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 301 ma 4.5 metra długości

    A Sandero i Fabia ile?

    >no mało to to nie jest

    Ale klasa auta taka sama.

    > rapid jest równie długi co 301 i na dodatek 170cm szeroki

    Tylko cena już inna, Skoda znowu wyrąbała swoich klientów na bagażnik,
    wciskając im auto klasy B za cenę auta klasy C.

  • 65. Data: 2013-07-29 21:51:32
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-28 21:16, Helios pisze:

    > tak na marginesie w obu są silniki 1.2 przecież to porażka w tak dużym
    > samochodzie...

    Porażka w sensie jazdy wyścigowej, to się zgadzam. W sensie toczenia się
    po mieście - silnik daje radę.

  • 66. Data: 2013-07-29 22:54:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 11:28:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > To Twoja dość luźna interpretacja faktów. Brytyjczycy mają chyba
    > najmłodsze samochody w EU, ale to nie dlatego, że 10-letnie to graty,
    > niezależnie od stanu, marki, typu, itd.

    A dlaczego ?

    > Od Ciebie pewnie tak.

    A od tych co je wola sprzedac za 5% ceny poczatkowej, to co bym sie
    dowiedzial ?

    J.

  • 67. Data: 2013-07-29 23:20:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 22:54, J.F. pisze:

    > A dlaczego ?

    Koszty eksploatacji, drogi kolego. Podatek, OC itd. W Niemczech
    jest podobnie.

  • 68. Data: 2013-07-30 01:48:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 23:20:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Koszty eksploatacji, drogi kolego.

    Acha, czyli te stare graty czesto sie psuja, bo to sa tylko stare
    graty ? :-)

    > Podatek, OC itd. W Niemczech jest podobnie.

    To jaka jest roznica w podatku i OC miedzy nowym a starym pojazdem w
    UK ?

    J.

  • 69. Data: 2013-07-30 02:11:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 11:47:42 +0200, Helios napisał(a):

    > tak zgadzam się, to są gówniane auta, ale moda jest nie tylko w Polsce,
    >
    > ale ja wolę gównianą pandę 2013 za 35tys niż gównianego accorda 2006
    > fura skóra TDI

    Nie przejmuj się...
    Kto by czego nie powiedział, zawsze znajdzie się taki co to powie że lepiej
    kupić klasę wyżej i 5 lat starzej ;-)

    Tyle że tą Fabią to się przejedź - ja się rozglądałem za autem jak w
    salonach był poprzedni model, więc może od tego czasu silniki się
    wzmocniły.
    Ale wsiadłem, ruszyłem i miałem wrażenie że coś jest popsute...
    Potem doczytałem, że stosunek mocy do masy to ma gdzieś w okolicach
    zaprawionego kolarza, stąd wrażenie że szybciej to bym biegł niż tym
    samochodem jechał ;)
    Ale ja to z tych co woli 5 lat starzej, ale +50% więcej mocy ;)

  • 70. Data: 2013-07-30 09:54:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-30 01:48, J.F. pisze:

    > Acha, czyli te stare graty czesto sie psuja, bo to sa tylko stare
    > graty ? :-)

    Nowe też się psują, tylko jest gwarancja, a koszty eksploatacji
    to również podatki, ubezpieczenie.

    > To jaka jest roznica w podatku i OC miedzy nowym a starym pojazdem w
    > UK ?

    Niektóre są nawet zwolnione, a różnice mogą być spore -
    http://carfueldata.dft.gov.uk/