  • 31. Data: 2013-07-28 09:42:08
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 21:54:43 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ktoś Ciebie strasznie oszukał :)

    Nie calkiem - spojrz na ceny w Anglii.
    Niemcy maja Polakow, Francuzi Afryke, Dunczycy wysokie podatki - to
    sie u nich ceny trzymaja.

    J.

  • 32. Data: 2013-07-28 09:54:57
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 21:22, t? pisze:

    > Ano. A używane auto można oddać do profesjonalnego prania wnętrza (ew.
    > zrobić to samemu) i zapach będzie o niebo lepszy niż w nowej Dacii.

    ja wole nowe buty z lidla niż używane wyprane nike adidas

  • 33. Data: 2013-07-28 10:10:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-28 09:42, J.F. pisze:

    > Nie calkiem - spojrz na ceny w Anglii.

    Ceny są takie, jakie dyktuje rynek i z gratem to nie ma nic wspólnego.

    > Niemcy maja Polakow, Francuzi Afryke, Dunczycy wysokie podatki - to
    > sie u nich ceny trzymaja.

    Nadal piszesz tylko o cenach.

  • 34. Data: 2013-07-28 10:37:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 10:10:15 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ceny są takie, jakie dyktuje rynek i z gratem to nie ma nic wspólnego.

    Ma - niskie ceny wynikaja z tego ze oni taki samochod uwazaja za grata
    :-)

    > Nadal piszesz tylko o cenach.

    bo jakby tych Polakow, Murzynow i Arabow zabraklo, to bys sie
    dowiedzial ze i reszta europy uwaza takie starocie za graty :-)

    J.

  • 35. Data: 2013-07-28 10:49:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-27 22:08, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Z ogłoszenia, z komisu itd. Tak, można takie kupić.

    Można kupując usłyszeć zapewnienia sprzedawcy że to właśnie taki
    egzemplarz, ale to jednak nie to samo co kupienie takiego.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-07-28 10:59:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-28 09:54, Helios pisze:

    > ja wole nowe buty z lidla niż używane wyprane nike adidas

    Głupie porównanie misiu. Nie ta skala.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2013-07-28 11:28:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-28 10:37, J.F. pisze:

    > Ma - niskie ceny wynikaja z tego ze oni taki samochod uwazaja za grata
    > :-)

    To Twoja dość luźna interpretacja faktów. Brytyjczycy mają chyba
    najmłodsze samochody w EU, ale to nie dlatego, że 10-letnie to graty,
    niezależnie od stanu, marki, typu, itd.

    Od Ciebie pewnie tak.

  • 38. Data: 2013-07-28 11:31:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-28 10:49, RadoslawF pisze:

    > Można kupując usłyszeć zapewnienia sprzedawcy że to właśnie taki
    > egzemplarz, ale to jednak nie to samo co kupienie takiego.

    Jak wiem, ze dorabianie ideologii to popularny sport, ale nie
    zmienia to faktu, że można takie samochody kupić z ogłoszenia.

  • 39. Data: 2013-07-28 11:47:42
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > W Polsce jest akurat moda na gówniane nowe auta. :>

    tak zgadzam się, to są gówniane auta, ale moda jest nie tylko w Polsce,

    ale ja wolę gównianą pandę 2013 za 35tys niż gównianego accorda 2006
    fura skóra TDI

    http://carmarket.com.pl/ranking.php?rodzaj_pojazdu=1
    &rodzaj_wlasciciela=2&okres_analizy=2013&wojewodztwo
    =0&powiat=0&analiza=0&send=Poka%C5%BC

  • 40. Data: 2013-07-28 13:48:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kt2mia$6u4$...@n...dialog.net.pl...

    > Głupie porównanie misiu. Nie ta skala.

    Fakt, używany i wyprany adidas nie musi psuć się na potęgę, tak jak używany
    i wyprany na myjce grat.