  • 21. Data: 2013-07-27 21:25:40
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: tá´Ź

    p47 wrote:

    > Trzeba mieć ogromny kompleks niższości i wyjątkowo niską samoocenę, aby
    > wstydzić się jeździć sprawnym i nawet do tego nowym samochodem tylko
    > dlatego, ze jest on niedrogi!
    > Na takich ongiś mawiano,- hrabia z Kołomyi...

    Ale nowa Dacia czy Fabia wcale nie jest tania, 30-40 tys. to minimum za
    egzemplarz z normalnym wyposażeniem. Jak na to co oferuje (jakość,
    prowadzenie, bezpieczeństwo, wygląd) to bardzo drogo.

    > A do autora wątku, co do meritum,- przejedź się modelami, które
    > spełniają z grubsza twoje wymagania i wybierz ten samochód, w którym
    > lepiej się czujesz, -po to robi się rożne samochody, żeby można było
    > dopasować wóz do swoich potrzeb. Nie sądzę, aby miedzy Fabia a Sandero
    > była jakaś zasadnicza różnica jakości.

    Niech się jeszcze przejedzie 5-letnim autem klasy średniej to mu
    przejdzie Srabia i Srandero. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2013-07-27 21:34:58
    Od: tá´Ź

    ZIWK wrote:

    > Ew. poszukaj czy w salonach nie ma czegoś "podemonstracyjnego" z
    > przebiegiem 5k kilometrów - czasem można znaleźć prawdziwą okazję.

    I kupować takie wypierdziane auto, po 100 kierowcach? Bo z tego wątku
    dowiedziałem się, że takie od pierwszego właściciela już brzydko
    pachnie...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-07-27 21:41:26
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Niech się jeszcze przejedzie 5-letnim autem klasy średniej to mu
    > przejdzie Srabia i Srandero. :)

    a kto sprzedaje 5 letnie auto klasy dowolnej które nie jest albo rozbite
    albo zajechane albo wytyrane albo utopione albo itd

    ja nie kupuje samochodu na rok po to żeby postawić pod domem na wsi
    tylko pojazd na 7~8 lat

  • 24. Data: 2013-07-27 21:47:40
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Helios" napisał

    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan marke
    > typ itd

    rozumiem , że usa są na wschodzie

    zdravim

    Pieszy

  • 25. Data: 2013-07-27 21:49:57
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tᴏ" napisał

    > Tak, doskonałym tego przykładem jest Twoja nowa, 6-letnia Kia.

    Ale osochozzi - przecież Kia to nie samochód.

    zdravim

    Pieszy

  • 26. Data: 2013-07-27 21:52:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 21:41, Helios pisze:

    > a kto sprzedaje 5 letnie auto klasy dowolnej które nie jest albo rozbite
    > albo zajechane albo wytyrane albo utopione albo itd

    To zależy - ludzie sprzedają i młodsze.

    > ja nie kupuje samochodu na rok po to żeby postawić pod domem na wsi
    > tylko pojazd na 7~8 lat

    A inni do końca gwarancji, fantazji itd.

  • 27. Data: 2013-07-27 21:54:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 13:35, Helios pisze:
    (...)
    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan
    > marke typ itd

    Ktoś Ciebie strasznie oszukał :)

  • 28. Data: 2013-07-27 22:01:57
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > A inni do końca gwarancji, fantazji itd.

    1 na 100 i taki samochód jest łykany przez
    sąsiadów/kolegów/znajomych/dilera, z ogłoszenia go nie kupisz

  • 29. Data: 2013-07-27 22:08:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-27 22:01, Helios pisze:

    > 1 na 100 i taki samochód jest łykany przez
    > sąsiadów/kolegów/znajomych/dilera, z ogłoszenia go nie kupisz

    Z ogłoszenia, z komisu itd. Tak, można takie kupić.

  • 30. Data: 2013-07-28 08:53:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 13:14, J.F. pisze:
    > Benzyna, gaz, diesel ? skoda moze miec klopot z gazowaniem.

    te srednie 28 km dziennie nie daje wyboru, chyba ze gaz montowany jako
    darmowe promo, mój kumpel zalapal sie na takie cos ze 2 lata temu jak
    kupowal octavie.

    --
    @foe_pl