  • 1. Data: 2013-07-27 09:22:41
    Temat: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: Helios <h...@w...pl>

    Mam tydzień czasu i musze się zdecydować, szukam tanie nowe głównie do
    miasta, do niewielkich przebiegów 10tys/rok

    Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA

    i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

  • 2. Data: 2013-07-27 11:13:43
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: tá´Ź

    Helios wrote:

> [...]
    >
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    >
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    Z tych dwóch to Fabia, bo Diacia wstyd jechać. Z drugiej strony Fabią w
    sumie tez, o ile nie jesteś emerytem. Więc jeśli nie jesteś emerytem lub
    Rumunem (im nie wstyd jeździć Daciami bo sami je produkują) to kup coś
    innego.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-07-27 12:41:42
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "t?" schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > sumie tez, o ile nie jesteś emerytem. Więc jeśli nie jesteś emerytem lub
    > Rumunem (im nie wstyd jeździć Daciami bo sami je produkują) to kup coś

    Wtyd to kraść, palancie....

  • 4. Data: 2013-07-27 13:07:38
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    >
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    jak dla mnie fabia

  • 5. Data: 2013-07-27 13:14:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 09:22:41 +0200, Helios napisał(a):
> [...]
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    Hm, fabia, bo to jednak auto na V, a nie na D i F :-)

    Wsiadz do obu, zamknij drzwi, usiadz wygodnie.
    No i spytaj o cene wersji z klima, a moze i elektrycznymi szybami -
    platnych parkingow coraz wiecej.

    Benzyna, gaz, diesel ? skoda moze miec klopot z gazowaniem.

    J.

  • 6. Data: 2013-07-27 13:35:23
    Od: Helios <h...@w...pl>

> [...]
    > sumie tez, o ile nie jesteś emerytem. Więc jeśli nie jesteś emerytem lub
    > Rumunem (im nie wstyd jeździć Daciami bo sami je produkują) to kup coś

    są zwolennicy 11 letnich BMW i podobnych a są zwolennicy nowych pand
    dacii fabii itp

    ja należne do tych drugich i nie jest to kwestia wstydu, jednym z
    argumentów jest po prostu lubie wsiadać do samochodu pachnącego nowością
    czego użytkownik 11 letniego samochodu nie uświadczy

    na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan
    marke typ itd

  • 7. Data: 2013-07-27 14:39:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 13:35:23 +0200, Helios napisał(a):

> [...]
    > argumentów jest po prostu lubie wsiadać do samochodu pachnącego nowością
    > czego użytkownik 11 letniego samochodu nie uświadczy

    Tanie marki miewaja to do siebie ze od smrodu tanich plastikow glowa
    boli :-)

    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan
    > marke typ itd

    roznie bywa.

    J.

  • 8. Data: 2013-07-27 15:14:35
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-27 13:35, Helios pisze:

    > są zwolennicy 11 letnich BMW i podobnych a są zwolennicy nowych pand
    > dacii fabii itp
    Jakich 11 letnich - często pełnoletnich wzmocnionych barierkami z
    autobany ;) - byle by miało znaczek i wypolerowany lakier...

    > ja należne do tych drugich i nie jest to kwestia wstydu, jednym z
    > argumentów jest po prostu lubie wsiadać do samochodu pachnącego nowością
    > czego użytkownik 11 letniego samochodu nie uświadczy
    Są "choinki" o zapachu nowego auta - dla chcących ...

    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan
    > marke typ itd
    Wiem kryzys panie, głęboki kryzys
    "Jem spleśniały ser
    Piję stare wino
    Jeżdżę starszym ode mnie samochodem bez dachu
    I mam córkę starszą od kochanki"
    ;)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 9. Data: 2013-07-27 15:19:23
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-27 13:14, J.F. pisze:

> [...]
    > platnych parkingow coraz wiecej.
    >
    > Benzyna, gaz, diesel ? skoda moze miec klopot z gazowaniem.

    Przejedź się po naprawdę złej drodze;
    Przymierz swoje plecy do fotela;
    Dowiedz się ile kosztuje wymiana kompletu gum w przednim zawieszeniu,
    czy rozrządu...
    Ew. poszukaj czy w salonach nie ma czegoś "podemonstracyjnego" z
    przebiegiem 5k kilometrów - czasem można znaleźć prawdziwą okazję.

  • 10. Data: 2013-07-27 16:03:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > czego użytkownik 11 letniego samochodu nie uświadczy
    >
    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan marke

    U nas też, tylko że nie wszyscy chcą to zaakcpetować.