  • Data: 2013-09-11 11:00:51
    Temat: Re: Tanie na gaz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moja ladniejsza polowa najbardziej z naszych aut lubi matiza.
    > Latwo sie parkuje, malo pali i spod swiatel tez dosc sprawnie rusza.
    > Czesci smiesznie tanie.
    > Zmiescisz sie w 6-7 litrach LPG.

    Tez miałem takie pomysły jakis czas temu ale zrezygnowałem (rowniez za
    podpowiedziami grupy)
    Jezdzimy kilka razy w roku na narty, spływy kajakowe itp i w sumie bedziemy
    to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.
    no i bezpieczenstwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,