  • 31. Data: 2010-05-23 12:32:27
    Temat: Re: Tanie, ekonomiczne auto do codziennych dojazdow
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 11:03:34 +0200, PSYLO napisał(a):

    > Dużo? Jak na gaz w dużym ciężkim samochodzie ze stosunkowo słabym
    > silnikiem? A ile byś chciał, 6 litrów na 100 km? Nie żartuj.

    1250 kilo to nie tak znowu duzo. Poza tym 13-14 l/100 km to JEST wiecej niz
    przecietna dla innych zagazowanych mondkow mk2 z tym silnikiem.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 32. Data: 2010-05-23 13:21:20
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 23 Maj, 00:57, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > III gen. Landirenzo, nie pamietam w tej chwili dokladnego typu. Owszem,
    > jest to przynajmniej 2 litry powyzej sredniej. Polec mi gazownika, ktory to
    > poprawi, w promieniu 50 km od Krakowa - chetnie pojade. Z odwiedzonych
    > lokalesow niekt mi nie pomogl.

    W samym Krakowie:

    http://www.sjs.pl/szkolenia/?pg=szkolenia,flo&id=15

    pozdr
    Adam

  • 33. Data: 2010-05-23 14:10:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-22 23:37, Maciek pisze:

    > Nie, 1.8... W trasie schodzi do 10/100. Rekord to 9,5 na trasie
    > Krakow-Lodz-Krakow.

    No to patrzac na ceny paliw wychodzi cenowo jakies 4,5l ropy na 100km.

  • 34. Data: 2010-05-23 14:45:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 14:10:30 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > No to patrzac na ceny paliw wychodzi cenowo jakies 4,5l ropy na 100km.

    Ale 95% mojego jezdzenia to miasto.

  • 35. Data: 2010-05-23 15:04:05
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-23 14:45, Maciek pisze:

    > Ale 95% mojego jezdzenia to miasto.

    Piales o dojazdach 20km do pracy, myslalem, ze to w wiekszosci trasa.
    Nawet jesli tylko miasto,wychodzi jakies 6l ropy na 100km. Naprawde
    ciezko bedzie Ci znalezc cos duzo ekonomiczniejszego niz obecne mondeo.

  • 36. Data: 2010-05-24 14:26:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 15:04:05 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Piales o dojazdach 20km do pracy, myslalem, ze to w wiekszosci trasa.
    > Nawet jesli tylko miasto,wychodzi jakies 6l ropy na 100km. Naprawde
    > ciezko bedzie Ci znalezc cos duzo ekonomiczniejszego niz obecne mondeo.

    Potrzebuje drugie auto, a drugiego mondeo nie kupie :) Za duza loteria w
    tym wieku...

  • 37. Data: 2010-05-24 21:12:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

> [...]
    > to poprawi, w promieniu 50 km od Krakowa - chetnie pojade. Z
    > odwiedzonych lokalesow niekt mi nie pomogl.

    Gazu nie używam więc niestety w tym Ci nie pomogę, w ogóle III gen. to
    trochę egzotyka. Myślałem, ze może coś wcześniejszego, wielu kolegów z
    mk2 zakładało do tych wcześniejszych blosa i bardzo go sobie chwalili
    jeśli chodzi o ekonomię i osiągi.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 38. Data: 2010-05-24 21:32:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-23 08:43, Czarek Daniluk pisze:

    > W takim razie Polo 6N2 też z silnikiem SDI, albo jakby znalazł ładny
    > egzemplarz to 1,4TDi ;) albo nawet 1,9 jeszcze na pompie wtryskowej :)

    Jakoś dalej bym wolał 306. Napewno jako pasażer w drugim rzędzie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl