    From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie do "zagazowania"
    Date: Thu, 18 Feb 2010 08:01:10 +0100

    > co możecie polecić taniego do "zagazowania"? Do 10 000zł ale im mniej
    > tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga,
    > reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami są Lanos/Nubira.

    jeśli może być ciut starsze niż lanos to Corolla e11. Za te pieniądze kupisz
    coś ok 98r. Silnik 1,6 4AFE idealnie nadaje się do gazowania. Jeśli zadbany
    to autko nie do zajechania. Ja nie miałem żadnych problemów. Znam Carinę z
    tym silnikiem która ma grubo ponad 400kkm, od ponad 100kkm na gazie i też
    śmiga :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk