    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Date: Wed, 01 Jul 2015 10:58:04 +0200

    W dniu 2015-07-01 o 10:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Napisano na niej 32GB, a naprawde miala 8.
    > Udawala te 32GB, ale po wgraniu ponad 8GB prawda wychodzila na jaw.
    > Zadna znana marka, ale zapakowana w blister.

    Dwa wyjścia, padnięta albo wałek :)

    > Swoja droga to i wczesniej mialem podobne numery - sprzedaje ktos
    > pendrivy tanio, kupuje, sprawdzam, reklamuje, odsylam, zwraca naleznosc
    > i za przesylke ... i nadal sprzedaje te pamieci.
    > Ludzie kupuja i nie uzywaja ? Czy np wsadzaja w aparat, robia zdjecia,
    > robia, a potem "karta niestety padla".
    >
    > Aktualni kandydaci
    > http://allegro.pl/karta-pamieci-64gb-micro-sd-adapte
    r-class10-sdhc-i5392081901.html

    > 64GB za 25 zl ... mozliwe to ?

    Bez szans jak dla mnie.

    Najtańsze karty 64GB:

    GOODRAM microSD 64GB UHS-I class 10+adapter to 80 zł NETTO
    A-DATA micro SDXC PREMIER 64GB Class 10,UHS Class U1 + ADAPTER
    microSD-SD 77 zł NETTO

> [...]
    >
    > Starsze byly takie
    > Nie działający towar, mało tego - brak odpowiedzi na jakie kolwiek
    > pytania!!! Nawet numeru tel kontaktowego niema !!! Dno i wodorosty, żal
    > mi takich sprzedawców co robią wały za kilka złotych...
    > Komentarz unieważniony (27 wrz 2014, 18:06): Kupujący i Sprzedający
    > zgodzili się na unieważnienie komentarza do tej transakcji.
    >
    > I jestem ciekaw - te pozytywy to dobre karty, czy ludzie nie sprawdzaja,
    > moze nawet nie uzywaja, a potem beda narzekac ze szybko padly...
    > W zasadzie to jestem sklonny sie zalozyc ze wszystkie one oszukane sa.

    ro-sdhc-adapter-i5148095495.html

    > http://allegro.pl/mc128a-karta-pamieci-sd-micro-128g
    b-sdhc-adapter-i5271570715.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl