  • Data: 2009-09-27 17:34:34
    Temat: Re: Tani tuner do Cyfry pod splitter
    Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spammtrapp pisze:

    > Docelowo mysle o 4 odbiornikach. Z splitterem wychodzi tak:
    > 3xjakis odbiornik po 250 zł (chyba sie uda w tej cenie cos kupic), tuner
    > mam cyfry jeden
    > splitter 4x znalazlem za 274 zl
    > razem:
    > 1024zł

    > 4x najtanszy dreambox po 320zł daje
    > 1280zł
    >
    > Pewnie klony tansze, co polecasz? Wybacz pytania ale nie jestem w
    > temacie i wole popytac niz pozniej zostac z reka w nocniku.
    >
    > Czy DM i klony umozliwialyby sumowanie uprawnien? tj, na jednym dajemy
> [...]

    Za 300zl na allegro sa dm500 lub LINBOX 5558, osobiscie mam Dm7000 i
    spisuje sie doskonale w dzieleniu uprawnien przez rj45 a dodatkowo
    mozna to zrobic bezprzewodowo instalujac karte Wifi USB.

    Dodatkowa zaleta to mozliwosc nagrywania na dysk podlaczony przez USB
    lub po sieci na zamontowany udzial SMB na lokalnym komputerze. Mozna w
    kazdym z takich tunerow wlozyc inna karte i dzielic uprawnienia.