  • 11. Data: 2015-05-01 16:54:06
    Temat: Re: Tani sposób na pomiar skrętki
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    http://allegro.pl/tester-kabli-sieciowych-lan-ct-20t
    dr-niemiecki-i5261080766.html

    http://allegro.pl/tester-sieci-lan-fluke-onetoutch-s
    eries-ii-i5317630463.html

    do 100Mhz to mozesz sobie sznurek od bielizny mierzyc

  • 12. Data: 2015-05-01 17:57:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-01 o 16:54, LeonKame pisze:
> [...]
    >

    > http://allegro.pl/tester-sieci-lan-fluke-onetoutch-s
    eries-ii-i5317630463.html

    > do 100Mhz to mozesz sobie sznurek od bielizny mierzyc
    Tymi miernikami co podałeś też tej sieci nie zmierzy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2015-05-01 22:42:22
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Tymi miernikami co podałeś też tej sieci nie zmierzy.

    No za 500 dolcow to ciezko bedzie cos znalezc ale pary to bez problemu
    sprawdzi, troche gorzej z tlumiennoscia

  • 14. Data: 2015-05-02 12:18:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-01 o 22:42, LeonKame pisze:

    > No za 500 dolcow to ciezko bedzie cos znalezc ale pary to bez problemu
    > sprawdzi, troche gorzej z tlumiennoscia
    Ale pary to można sprawdzić miernikiem za 20zł z alledrogo :)
    a tłumienność to już wydatek solidny, chociaż jak widzę to i tak mocno
    staniały te mierniki w stosunku do czasów kiedy kupowałem taki miernik i
    robiłem pomiary w firmie, wtedy to było dobre auto.
    Teraz to na jego miejscu pożyczyłbym miernik albo zatrudnił firmę do
    pomiarów, taniej wyjdzie a i wynik pewny.
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-05-04 00:27:51
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-05-01 o 15:20, janusz_k pisze:
    > Poszukaj firmy, albo pożycz miernik zapłać parę stówek i zrób pomiary,
    > taniej wyjdzie niż robienie miernika czy kupno.

    Ale to miało by być urządzenie weryfikujące dla serwisu wyjeżdżającego w
    teren. Takie pomiary są raczej sporadyczne, w większości przypadków nie
    ma problemów. Zlecać pomiary można by dopiero jeśli kabel nie działa, a
    klient upiera się, że jest OK. Inaczej szkoda czasu. Nawet okablowanie z
    papierami może stracić parametry jeśli kabel został gdzieś po drodze
    naruszony już po pomiarach.

    --
    Michał