  • 1. Data: 2011-10-12 08:05:47
    Temat: Tani pojedynczy subwoofer?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Dzień dobry wszystkim,

    Mam przy komputerze dwa głośniczki, grają przyjemnie,
    ale z oczywistych przyczyn (rozmiar) praktycznie bez niskich
    tonów. Poza tym jestem z nich zadowolony, a ponadto są one
    niskie (okrągłe) i mieszczą się ładnie przed monitorem
    nie zasłaniając obrazu, a znaczna część satelitów z typowych
    2+1 jest za wysoka- więc nie chciałbym ich zmieniać.
    Brak miejsca na biurku na postawienie ich gdzie indziej
    (wąsko).

    Czy można gdzieś w rozsądnej cenie dokupić subwoofer
    do tego zestawu? Ktoś takie cuda (filtr+wzmacniacz+głośnik)
    w ogóle robi? Spotkałem się z samochodowymi "tubami",
    jeśli trzeba, to coś się wyrzeźbi (nie problem wyciągnąć
    z kompa +12V), ale może jest coś "komputerowego"?

    Jakości HiFi tu nie trzeba, ot, żeby trochę tych basów
    było słychać...

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam,

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2011-10-12 09:29:17
    Temat: Re: Tani pojedynczy subwoofer?
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jakości HiFi tu nie trzeba, ot, żeby trochę tych basów
    > było słychać...

    Kupiłem coś takiego
    http://xarchiwum.pl/tonsil-subwoofer-aktywny-altus-8
    0-super-okazja-i1462020374.html
    do starych komputerowych głośników stereo SoundLink SV 840SL.

    Sub nie schodzi zbyt nisko ale wart jest swojej ceny. Całość gra
    przyzwoicie, troszkę sucho, ale sprawnie broni się jakością dźwięku w
    konfrontacji z zestawem Z-2300 od Logitecha.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-10-12 11:28:34
    Od: z <z...@g...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Jakości HiFi tu nie trzeba, ot, żeby trochę tych basów
    > było słychać...

    http://www.ceneo.pl/765018
    Będziesz zadowolony. Satelity dla mnie dawały za mało wysokich (dodałem
    głośniczki) Na kabelku pokrętło od siły głosu (piękna rzecz) + pokrętło
    basu na obudowie. Bezproblemowo sobie podepniesz swoje.
    Dostałem w prezencie od Ery i spodziewałem się wielkiego g.
    Teraz wszyscy w firmie pytają co tak ładnie gra :-)

  • 4. Data: 2011-10-14 06:41:00
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 12-10-2011 11:29, M1SLQ rzecze:

    > Kupiłem coś takiego
    > http://xarchiwum.pl/tonsil-subwoofer-aktywny-altus-8
    0-super-okazja-i1462020374.html

    Tak rząd wielkości drożej od tego, czego szukam.
    Ale dzięki.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-10-14 06:43:46
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 12-10-2011 13:28, z rzecze:

    > http://www.ceneo.pl/765018

    Myślałem nad czymś podobnym, samego nowego suba
    (nie w zestawie) ze świecą szukać.

    Ale udało mi się nabyć za paręnaście złotych
    subwoofer od Creative P380 i będę rzeźbić.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2011-10-14 11:59:05
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

    W Biedronce widziałem fajne głośniczki 90Watt z subwooferem za dwie stówy.
    Nie wiem co są warte, ale za tą cenę może warto się pokuić o taki subwoofer.
    Dwie kolumny 90-ki gratis ;)

    Pozdrawiam, M.