  • Data: 2010-01-11 14:02:20
    Temat: Re: Tani monitor nie-TN
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "TomaszBątor" <m...@k...pl> wrote in message
    news:rmpxjkb9j8zo.1djvw9ozkxm0v.dlg@40tude.net...
> [...]
    2209wa_sklep_warszawa.html

    > Monitor chcę kupić w Sztokholmie, dlatego z początku ograniczyłem się
    > tylko
    > do dużych sieci. Google nie było zbyt pomocne w tym przypadku...

    Czyli szukasz na polskiej grupie sklepu w Szwecji, gdzie takie monitory
    stoja na polkach. Czy tylko ja tu czegos nie rozumiem?

    Ceny wszedzie chyba beda kosmiczne, w UK 1.5 miesiaca temu 2209wa mozna bylo
    dostac za ok 200 funtow, teraz te same sklepy licza sobie 250. Albo wszedzie
    podrozal, albo kursy dolara wariuja.

    Pozdrawiam
    Kamil