  • 41. Data: 2022-12-21 23:35:34
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 20:10, 2late pisze:

    > Ja nie wiem co wy macie za zegarki, telefony co to dzialaja po dwa dni.
    > Moj Huawei Watch 2 LTE (wear os 2) przy wlaczonym GSM zjadlby baterie w
    > 5-6 godzin (pewnie bo nigdy do tego nie dopuscilem). Ostatecznie to
    > wylaczylem.
    > Telefony tez przy normalnym uzywaniu max. 1 dzien.

    Masz BTS w inne galaktyce zapewne. W takich przypadkach, to norma.
    Różnice są strategicznie kolosalne. Mieszkając blisko swojego BTS masz
    50% więcej baterii niż z BTS oddalonym o 2/3km. Budowa budynku też robi
    swoje. Wiele razy byłem 24h w lokalizacji na 2-3 kreski i jebało
    okrutnie baterię. W lokalizacji 99% to 50% więcej czasu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 42. Data: 2022-12-22 07:02:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Od 12lat łażę z watchem, to się trochę doświadczyłem ? Był nawet
    > moment, gdzie wziąłem Samsunga za 1,6kzł i wincyj nigdy. Żył 2 lata,
    > dokąd była gwarancja a potem jak to w Samsungach, zaczął się pierdolić.
    > Najpierw jebły styki od ładowarki w samym waczu, potem zjebał się
    > wyświetlacz w sensie elektroniki. O pasku nie wspomnę bo jebął po roku.

    Dziwne - mam nieomal od premiery Galaxy s3 frontier - nadal trzyma easy
    3 dni (znaczy od rana pierwszego do wieczora trzeciego), ładowanie jest
    bezprzewodowe a pasek oryginalny będzie miał zaraz 6 lat :)
    Tarcze można robić samemu - mam nawet w dorobku kilka, choć zwykle
    używam tylko jednej z nich z logo mojej ulubionej drużyny - Green Bay
    Packers ;)
    Myślałem o wymianie jak kumpel opowiadał o tym Huaweiu, ale jedynym
    upgrade była by ta bateria, bo podobnie jak w Samsungu (w sumie to dawno
    nie sprawdzałem a NFC jest) nie da się nim płacić.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 43. Data: 2022-12-22 08:32:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 16:58, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Co mi pokazałeś?

    Np. o ile spadło żużycie po wyłączeniu z eksploatacji elektrycznego bojlera.

    > "To nie koniec oferty T-Mbile w kwestii kopiowania kart SIM. Operator w
    > 2020 roku udostępnił klientom indywidualnym i biznesowym technologię
    > eSIM. Do głównego numeru klient może dołączyć aż 4 karty wirtualne.
    > Usługa kosztuje 9 zł miesięcznie. Aktywację usług przeprowadza
    > telefoniczny konsultant lub pracownik salonu."
    >
    > Noi kurwa masz czarno na białym swoje kłamolstwo :]

    Dodałeś do tego koszt abonamentu czy Ci się zapomniało?
    Wiesz o co było pytanie w tym wątku w ogóle?

  • 44. Data: 2022-12-22 08:34:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 18:01, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ty jesteś normalny? Pytasz o coś tańszego niż "żadna opłata"?

    W Orange Flex nie masz "żadnej opłaty", utrzymanie konta kosztuje.
    Podałem cenę sensownej taryfy - 30 zł/mc.

    Pytałem o tańsze oferty, nikt nie podał, z Tobą na czele.

  • 45. Data: 2022-12-22 08:35:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 20:04, 2late pisze:

    > Jedyne co mi przychodzi do glowy to przekierowanie rozmowy na drugi numer.

    Nie działa na sms-y.

  • 46. Data: 2022-12-22 08:38:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 22:19, LordBluzg(R)?? pisze:

    > "O wiele praktyczniejszy jest tryb przekierowania połączeń; jeśli ktoś
    > zadzwoni na telefon, który został w domu, połączenie zostanie
    > przekierowane na zegarek. Analogicznie sprawa wygląda w przypadku
    > SMS-ów,

    Ktoś wie jak zrobić takie przekierowanie sms-ów?
    Bo może to by było rozwiązanie sprawy....

    Nie takie o które chodziło, ale może za to tańsze...

  • 47. Data: 2022-12-22 09:27:42
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/12/2022 10:35 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > baterii niż z BTS oddalonym o 2/3km. Budowa budynku też robi swoje. Wiele
    > razy byłem 24h w lokalizacji na 2-3 kreski i jebało okrutnie baterię. W

    To bardzo prawdopodobne. Chociaz w ciagu ostatnich kilku lat,
    przeprowadzilem sie 2 razy i zmienilem dostawce uslug gsm.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 48. Data: 2022-12-22 09:34:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/12/2022 09:19 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > światem.
    > Ważna uwaga: możliwość przekierowania połączeń uzależniona jest nie tylko
    > od operatora, ale i wybranej oferty, więc nie mogę zagwarantować, że będzie
    > to działało u każdego. Upewnijcie się zatem, że Wasz operator nie
    > wprowadził na tym polu żadnych ograniczeń.
    >
    > Karta SIM zapewnia też transfer danych. Wielogodzinne surfowanie po sieci z
    > poziomu zegarka raczej ulokowane jest dość nisko w zestawieniu
    > najprzyjemniejszych czynności na świecie, ale może się przydać na przykład,
    > gdy bateria w telefonie padnie, a musimy szybko coś wygooglać."

    ja,6779510677071489a

    Wlasciwie to juz mi przeszlo.
    Ostanio kupilem Garmina (bez LTE) ten to faktycznie potrafi wtrzymac z
    tydzien bez ladowania (dzien na GPSie, lub z miesiac na jakims kretynskim
    oszczedzaniu - nie sprawdzalem tego ostaniego). Dam rade tym zaplacic i da
    sie na tym trzymac troche muzyki, czyli da sie przezyc bez telefonu.

    Ale do pracy i tak zakladam Huwawei (wear os2) bo lepiej to sie komunikuje
    z telefonem ktory i tak mam zawsze w kieszeni.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 49. Data: 2022-12-22 10:16:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 08:32, Cavallino pisze:

    > Np. o ile spadło żużycie po wyłączeniu z eksploatacji elektrycznego
    > bojlera.

    Bo znów zacząłeś manipulować. Wróć sobie do tego wątku i zobaczysz, ze
    słowem 'brednia' określiłem to, że bojler jest dużym obciążeniem a
    później dopiero dodałeś (nie na początku) że masz mały bojler ustawiony
    na max i napierdala 24h co całkowicie zmienia bilans energetyczny. Kto
    tak robi? Zwróciłem Ci już wiele razy uwagę, że manipulujesz a ja z
    manipulacją nie będę dyskutował.

    > Dodałeś do tego koszt abonamentu czy Ci się zapomniało?
    > Wiesz o co było pytanie w tym wątku w ogóle?

    No i Ci kurwa już odpowiedziałem 11:49(cytat)
    "No to nie trafisz z niższą taryfą. "

    I co teraz?

    CBDU
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 50. Data: 2022-12-22 10:26:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 08:38, Cavallino pisze:

    > Ktoś wie jak zrobić takie przekierowanie sms-ów?
    > Bo może to by było rozwiązanie sprawy....
    >
    > Nie takie o które chodziło, ale może za to tańsze...

    Przecież napisałem, że robiła to apka do smartwacza od Samsunga. Nie
    wiem czy to utrzymali obecnie, bo olałem Samsungi.

    Wystarczy sprawdzić u Samsunga. Co prawda nauczony już jestem, że
    funkcje smartwacza ewoluują w obie strony i coś co jest, znika a pojawia
    się coś innego. Przykład? W Amazfit, kiedy nie mamy telefonu, była
    możliwość wysłania danych do chmury przez WiFi, żeby później
    synchronizować z apką w smartfonie. Możliwość w smartwaczu pozostała ale
    chmura już nie odbiera (zły token).

    Inna sprawa to w smartfonie można zainstalować apkę do forwardowania sms.

    https://play.google.com/store/search?q=sms%20forward
    er&c=apps&hl=pl
    --
    LordBluzg(R)??