  • Data: 2016-06-06 18:36:11
    Temat: Re: Tamowanie autostrady
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-06 o 15:28, twistedme pisze
    > Ale czy wg definicji (bo nie znalazłem takowej) tamuje się ruch jadąc z
    > maksymalną dozwoloną prędkością? W teorii, jak gość jechał 140, to nie
    > może być chyba mowy, o tamowaniu czy utrudnianiu, bo (dalej w teorii) na
    > tej drodze i tak już szybciej jechać nie można? Tak czy nie?

    Nie. Zawsze można jechać szybciej, mimo że to jest zabronione.

    Powinien jechać prawym pasem, nie ma znaczenia prędkość. Na lewy
    ewentualnie wjechać tylko na chwilkę, tylko na czas wyprzedzania i z
    powrotem na prawy.
    Ale sporo takich tępych kutasów, co to kupiły prawo jazdy, i jest im
    wszystko jedno, którym pasem jadą, byle to był lewy...
    Trudno mi pojąć, dlaczego tak? Ale te kutasy tak mają, na prawy pas
    zjeżdżają tylko wyjątkowo w myśl przez siebie wyznawanej zasady: no bo
    skoro lewy mam pusty, to dlaczego miałbym jechać prawym?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl