  • 11. Data: 2010-01-16 16:05:07
    Temat: Re: Takie tam pytanie o HD...
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    news:4b519447$1@news.home.net.pl...

    > no tak, ale rozmawiamy o polskich warunkach, a my jesteśmy trochę w
    > tyle...
    > a co do obrazu zmień tv i dekoder.
    > ja nie mam powodu narzekać, pewnie inni mają lepiej, ale co to zmieni?
    > czy ktoś przeczyta to i zacznie nadawać z wikszym bitrate?

    Jestem grafikiem ... taka jakoś mnie nie zadowala.
    Nie mogę ją nazwać dobrą gdy widzę artefakty kompresji.
    Dobra jakość jest w kinie. DOBRA bo bardzo dobrą to
    widzę gdy sam patrzę :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 12. Data: 2010-01-16 16:07:03
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Wiem już dlaczego stacje TV nadają tak szajsowato.
    Bo takim jak Ty to wystarcza...

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2010-01-16 20:27:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 16.01.2010 17:07, Tomy M. pisze:
    > Wiem już dlaczego stacje TV nadają tak szajsowato.
    > Bo takim jak Ty to wystarcza...
    >
    > --
    >
    > Tomy M. www.ansibl.com

    ja mam porządny sprzęt i jest ok.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 14. Data: 2010-01-16 20:32:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 16.01.2010 17:05, Tomy M. pisze:
> [...]
    > Nie mogę ją nazwać dobrą gdy widzę artefakty kompresji.
    > Dobra jakość jest w kinie. DOBRA bo bardzo dobrą to

    dlatego na filmy od lat chodzę do kina, divx-ów nigdy nie uznawałem.
    grafiki nie ma co porównywać, poza tym sam ją tworzysz więc wiesz
    na co patrzysz ;-)

  • 15. Data: 2010-01-16 21:29:20
    Od: Virck <v...@n...com>

    Tomy M. wrote:
> [...]
    > Nie mogę ją nazwać dobrą gdy widzę artefakty kompresji.
    > Dobra jakość jest w kinie. DOBRA bo bardzo dobrą to

    Dobra jakos jest w kinie....a to ci checa.....Normalnie sie usmialem...w
    kinie jest duzy ekran, to pewnie dlatego jest dobra jakosc...a jak sie
    nosi okulary to im wiekszy ekran tym lepsza jakosc.....

  • 16. Data: 2010-01-17 17:07:32
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Jestem grafikiem ... taka jakoś mnie nie zadowala.
    > Nie mogę ją nazwać dobrą gdy widzę artefakty kompresji.
    > Dobra jakość jest w kinie. DOBRA bo bardzo dobrą to
    > widzę gdy sam patrzę :-)

    dobra jakosc ale czego jest w kinie? Piksel ma wielkosc pięści :)
    Do tego obraz jest rozmyty, czesto klatkuje, nie wspomne o innych
    brakach (nawet w cyfrowych kinach).
    Dobra jakosc to jest z BR na odpowiednio fajnym odbiorniku TV.

  • 17. Data: 2010-01-17 18:46:29
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 09:07:32 -0800 (PST), Mamut <c...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >brakach (nawet w cyfrowych kinach).
    >Dobra jakosc to jest z BR na odpowiednio fajnym odbiorniku TV.

    No właśnie... Jak to teraz jest, z tymi kinami? Przecież kiedyś obraz
    (z taśmy 35mm) był ostry, oglądało się to z przyjemnością! A teraz
    jest dokładnie tak, jak piszesz... Obraz rozmyty, brak płynności przy
    szybko zmieniających się scenach... Za to głośność o takim natężeniu,
    że aż uszy puchną! Ja po prostu nie jestem w stanie tego oglądać i
    dlatego do kina chodzić przestałem.
    Szkoda, że w pogoni za pieniędzmi, serwowana jest tandeta "pierwszej
    klasy"! Aż dziwię się, że te wszystkie multipleksy jeszcze nie
    plajtują, zważywszy że na tych paru seansach które miałem
    nie-przyjemność oglądać, frekwencja była na poziomie kilkunastu
    osób...

    --
    A.

  • 18. Data: 2010-01-17 21:07:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > No właśnie... Jak to teraz jest, z tymi kinami? Przecież kiedyś obraz
    > (z taśmy 35mm) był ostry, oglądało się to z przyjemnością! A teraz
    > jest dokładnie tak, jak piszesz...

    LOL.
    Autosugetia - nie miałeś porównania do niczego lepszego.

    Obejrzyj sobie telewizję z początku lat 90-tych, o 80-tych nawet nie mówiąc.
    Najlepiej jakiś mecz.
    Teraz się patrzeć na to nie da, a przecież gorzej nie nadają.

  • 19. Data: 2010-01-18 19:13:46
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 22:07:27 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >LOL.
    >Autosugetia - nie miałeś porównania do niczego lepszego.

    Autosugestia? Ciekawe, że takie same zdanie ma wielu moich znajomych z
    którymi rozmawiałem... Ale być może, nie wykluczam tego :-)

    >Obejrzyj sobie telewizję z początku lat 90-tych, o 80-tych nawet nie mówiąc.
    >Najlepiej jakiś mecz.
    >Teraz się patrzeć na to nie da, a przecież gorzej nie nadają.

    Z porównaniem do telewizji to trzeba ostrożnie, takie coś jak
    magnetowid w tamtych czasach też było używane, nie zawsze była taśma!

    --
    A.

  • 20. Data: 2010-01-18 23:03:27
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]
    >brakach (nawet w cyfrowych kinach).
    >Dobra jakosc to jest z BR na odpowiednio fajnym odbiorniku TV.

    Zmień kino...

    cyt (z którym się w pełni zgadzam)

    Dobra jakość jest z BR z projektora DLP.Do tego musi być
    czarne pomieszczenie, i ekran siatkowy.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com