  • Data: 2010-01-17 18:46:29
    Temat: Re: Takie tam pytanie o HD...
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jan 2010 09:07:32 -0800 (PST), Mamut <c...@g...com>
    wrote:

    >dobra jakosc ale czego jest w kinie? Piksel ma wielkosc pięści :)
    >Do tego obraz jest rozmyty, czesto klatkuje, nie wspomne o innych
    >brakach (nawet w cyfrowych kinach).
    >Dobra jakosc to jest z BR na odpowiednio fajnym odbiorniku TV.

    No właśnie... Jak to teraz jest, z tymi kinami? Przecież kiedyś obraz
    (z taśmy 35mm) był ostry, oglądało się to z przyjemnością! A teraz
    jest dokładnie tak, jak piszesz... Obraz rozmyty, brak płynności przy
    szybko zmieniających się scenach... Za to głośność o takim natężeniu,
    że aż uszy puchną! Ja po prostu nie jestem w stanie tego oglądać i
    dlatego do kina chodzić przestałem.
    Szkoda, że w pogoni za pieniędzmi, serwowana jest tandeta "pierwszej
    klasy"! Aż dziwię się, że te wszystkie multipleksy jeszcze nie
    plajtują, zważywszy że na tych paru seansach które miałem
    nie-przyjemność oglądać, frekwencja była na poziomie kilkunastu
    osób...

    --
    A.