  • 11. Data: 2010-06-30 14:28:59
    Temat: Re: Takie pytanie odnośnie abo r/t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Czyli mając tuner satelitarny ale oglądając z laptopa z kartą DVB-T, nawet
    > jak z tego tunera sat nie mam obrazu poninienem płacić abonament?

    Jeśli masz podłączony do anteny to na to wychodzi.

  • 12. Data: 2010-06-30 14:54:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeśli masz podłączony do anteny to na to wychodzi.

    Taa, a za magnetowid też?

  • 13. Data: 2010-06-30 14:58:50
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-30 16:19, z pisze:
    > spammtrapp pisze:
    >
    > A karta sat czy zwykłą tv w kompie?
    > A magnetowid? Jest przystosowany i odbiera a jednak go wykreślono z
    > listy. A tuner sat z nagrywarką? itd. :-)
    >
    > Jak widać zapis nie logiczny nie przystający do rzeczywistości.

    Chciales miec w Polsce logiczne przepisy?
    Pokazuje Wam jakie jest stanowisko Trybunału Konstytucyjnego bo z jego
    wykładni pochodzą zacytowane przeze mnie treści.

  • 14. Data: 2010-06-30 14:59:46
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-30 16:54, BaX pisze:
    > Taa, a za magnetowid też?

    Zapytaj Trybunał Konsytucyjny. Treści które zacytowałem to jego tfurczość.

  • 15. Data: 2010-06-30 15:00:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Taa, a za magnetowid też?

    A czemu nie?

  • 16. Data: 2010-07-01 11:37:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > w zasadzie tak. z tego co wiem ustawa mówi o odbiorniku
    > telewizyjnym, a nie o monitorze, ale racja i tak jest
    > po ich stronie...

    Na pewno nie. Nawet nie tak dawno była audycja Weissa na ten
    temat, dokładnie chodziło o komputer z kartą TV. Ozakuje
    się, że w ustawie że w Ustawie jest mowa o "urządzeniach
    przeznaczonych do odbioru sygnałów radiofonicznych i
    telewizyjnych", a komputera nijak nie da się pod to
    podciągnąć. Po prostu ustawodawca w 60-tych latach nie
    przewidział takiego czegoś :-), a Ustawa nie została
    zmieniona w tym zakresie...

  • 17. Data: 2010-07-01 16:24:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2010 13:37:38 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >przeznaczonych do odbioru sygnałów radiofonicznych i
    >telewizyjnych", a komputera nijak nie da się pod to

    Monitora może i nie, ale odbiornik TnK jak najbardziej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-07-02 09:37:54
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Monitora może i nie, ale odbiornik TnK jak najbardziej.

    W sumie tak naprawdę faktycznie trudno powiedzieć :-).