  • Data: 2009-10-01 12:07:28
    Temat: Re: Taka w sumie ciekawa oferta...
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:ha0juj$bgd$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada...
    > maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy,
    > ktora to sprzedaje

    Nie chce mi sie dokladnie szukac, ale wyglada na rok starsza (95), mocy jej
    przybylo, przebieg dziwnie maly, malowana (poza bakiem), nieoryginalne
    ciezarki na kierownicy i kierunki, zobacz tez sruby owiewek. Aczkolwiek nie
    chce oceniac, bo ciezarki sie moga zgubic, oryginalne kierunki sa
    wieeeeelkie i lubia sie psuc te z przodu jak sie pusci moto na parkingu, a
    lakier w tym roczniku sie juz pewnie porysowal (od parkingowek), wiec czemu
    nie pomalowac (tak paskudnie? ;) Model do megadokladnych ogledzin
    przedzakupowych :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER